JaJa'Z Latest Stories

Wednesday, March 28, 2012

Wordless Wednesday : Barisan Pendidik 2012

Can u spot me??

9 Beu-T Is Talking:

Sari Yusa Ibrahim said...

Yang mana satu Jaja ni, kena guna kanta baru nmpk.. hihi

Kasih Suci said...

barisan tengah, tiga dari kiri, pakai tudung hitam...betul x? betul x? clap clap clap...hehehehe

Mamamya said...

alaaaa...sonang jer tu..akak tgk tanpa pakai spek pun blh teka...heheheheee...

barisan tengah no.3 dari kiri...manis bertudung hitam... kan..kan...kan....

klu betul bak mai 10 cucuk sate perut lembu..hahahhahaaaaaaaa

JaJa'Z said...

kak sari yusa..kena tambah kantan cembung tu kak..baru nampak clearrr..heheheh

JaJa'Z said...

kasih: clap clap clap..mak buyung dapat teka dengan betul..heheh..nampak je kau ye dik..heheh

JaJa'Z said...

kak lieya..daku tau, kau mengenali diriku yang maha besar disitu..ekekek

dieya said...

i see u wanita bertudung hitam!
gambar karikatur bawa tu kan.. k jaja nampak slim, nina pulak nampak tembam.
hari tu masa promo samsung galaxy note, kartunis lukis karikatur pakai galaxi note. canggih!

JaJa'Z said...

dieya..akak tau dieya mesti kenal akak punya lah..hehehhe..ni apa kes komen sekali utk dua entry nih ha? hehhe..oh ye ke..wah! kartunis pun makin canggih gitu....nanti nak suruh lukis muka akak bagi kurus sket lah tang muka..bleh? ekekek

Citarasa Rinduan said...

jaja..
kamu yang belah kiri yang ke 3 kan??
speak dan tudung hitam

kawan ayu yang hadapanmu, ke 2 dari kiri

Related Posts with Thumbnails