JaJa'Z Latest Stories

Saturday, March 31, 2012

Rasa2nya Yang Mana Satu...

Dua tiga hari dah blog jaja ni tak berupdate...so sorry lah yek...
semuanya disebabkan jaja agak sibuk dengan urusan2 sekolah..
dan ditambah plak
Jaja dan semua guru sekolah sedang berkampung di Pusat KO
untuk xtvt Perkhemahan Perdana Badan2 Beruniform sekolah jaja...bermula semalam
sampai lah ke hari ahad ni....

Banyak xtvt2 yang kitaorang buat sepanjang xtvt camping ni...
tapi cerita penuhnya..nanti2 lah jaja buat entry lain yek...
for now...jaja nak korang teka...

Antara tiga xtvt yang telah dijalankan dibawah ni...
korang rasa2 lah kan...xtvt mana yang jaja joint?

First..berkayak..


Second... Berbasikal litar


Atau yang ke tiganya....
Ber Paintball ...


Cer teka..cer teka....
^____~

4 Beu-T Is Talking:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

bestnye camping!dah berthn tak camping....

Kasih Suci said...

nak cube teka la...rasa2nya sure akak joint tembak menembak kan...hehehehe...betul x? main hentam je ni...

dieya said...

rasanya k jaja tak suka kayuh2 basikal ni.. kayuh2 bot apatah lagik.. mungkinkan k jaja main paintball?
ataupun k jaja lepak kat campsite masak makanan utk org2 yg gi aktiviti tu?

::Azura Rahman:: said...

buat GA la terus dh alang2 nk teka.. hihihi..

Naik kayak cam x logik.. hahahaha..
Naik basikal tu logik tapi.. rasanyer Jaja mesti main paintball sbb xpernah lg main paintball kan?.. kot2 boleh verangan jadik askar ke.. hihihi..

Related Posts with Thumbnails