JaJa'Z Latest Stories

Monday, February 13, 2012

Menu Simple Malam Ni...

Tah apa mimpi jaja hari ni..tetiba rasa macam nak memasak plak utk dinner..
selalu2nya serah kat tukang masak kedai jek...
hehehe

Tapi idok la nak masak nasi berlauk bagai...
bukannya apa..takut membazir jek nanti...jaja ni bukannya reti masak ala kadar :)
kang berlebih2, sapa plak la nak perhabiskan...

Menu kami berdua malam ni....
jaja just masak mee goreng basah jek...

jaja gi Tunas Mart dengan mama waqi petang td utk beli bahan2 nak masak..
just bahan2 biasa jek...
jaja guna daging as basic,pastu boh fish ball,carrot,brokoli ngan sawi pak choy..
kalau ikutkan malas nak boh sayur2 tu..tapi kang tak lawa plak hidangan :p
so, jaja letak je lag just untuk memeriahkan 'suasana' mee tu..
hehehehhe

Jaja selamat pass ke umah Kak zah sepinggan besar ni...
and selebihnya..kami laki bini la perabis...
alhamdulillah, kenyang...
^___~

4 Beu-T Is Talking:

YaYaNsMuM said...

Biarpunb simple,Home cooking tetap yang terbaek...coz full of TLC (Tender, Love & Caring) :)

JaJa'Z said...

betul tu yaya...selalunya yg masak sendiri la paling best sekali..nak2 plak masak utk orang tersayang...

azila said...

sedapnya nampak..mcm teringin nak buatla mlm ni, alang2 xleh telan nasi skang ni:)

JaJa'Z said...

zila..masak ni jek..simple and sedap..mau bertambah roomate zila makan nanti..

Related Posts with Thumbnails