JaJa'Z Latest Stories

Saturday, September 10, 2011

Sebelum Balik Kuantan...


Selepas seminggu berada dikampung...
sampai la masa untuk ucapkan selamat tinggal untuk kampung kesayangan...

Pagi sebelum balik tu, mama siapkan mee ayah @ mee bandung utara
untuk sarapan kami semua pagi tu..
nak tau macam mana namanya bleh jd mee ayah?
sebabnya dulu2 mama jaja selalu buat mee ni kalau ayah nak..
sebab kecik2 tak tau nak cakap nama mee tu..
disebabkan ayah selalu makan..jadinya jaja panggil lah nama mee ayah..

Kalau mee bandung utara ni kuahnya pekat sket sebab ada letak ubi keledek
yang direbus dan diblend...
kuah pekat2 lemak gitu..memang sedap la..
lawan plak dengan sambal tumis sotong kering...
phewwww..memang sedap sangat2 la bagi kitorang ni..

Siap2 makan..siap2 kemas barang semuanya...
kitorang posing2 kejap before balik...

Mama dan ayah dengan menantu lelaki kesayangan.
hehehheh

ni plak dengan anak sulong kesayangan...

mama and ayah kesayangan...

Miss them already now
T___T

4 Beu-T Is Talking:

Lovely Kitchen said...

Selamat Hari raya Jaja...

Lina said...

mak abah kita kan...setiap minit dan saat akan rindukan mereka

tu yg x paham naper ada org yg tergamak halau/tinggalkan/buang mak ayah diorang kan

JaJa'Z said...

selamat hari raya e-na..sakan beraya dijepun yek...

JaJa'Z said...

Lina: tu la..harap2 ibu bapa kita sentiasa dihati kita selamanya..

Related Posts with Thumbnails