JaJa'Z Latest Stories

Wednesday, May 25, 2011

Wordless Wednesday...


6 Beu-T Is Talking:

Mamamya said...

macamana blh jadik gitu???

~ jadilah pemandu berhemah mcm saya....( heeeee..perasan..^___^ )~

dieya said...

uihhh.. sampai tergolek jadinya..

yaa betul, mari kita mencontohi k lieya yg berhemah itu! *sokong keperasanan beliau*
agak2 k lieya bawa maroon5 from jb to kl berapa hari baru sampai..? :-D

Nur Hawa Mohd Zin said...

Ya Allah...macam mana bleh terbalik...

JaJa'Z said...

kak lieya: jaja pun tak tau mcm mana bleh jd gitu..lalu2 jek memang dah ada...dan takde sapa pun kat tempat tu..

JaJa'Z said...

dieya: jangan sokong menda bukan2 dieya..heheh..akak rasa makan dua hari jugak kot sebab kak lieya kena berenti susukan firas..hehehhe

JaJa'Z said...

hawa: ntah la dik..sampai2 kat situ van tu memang dah ada...

Related Posts with Thumbnails