JaJa'Z Latest Stories

Tuesday, May 24, 2011

Renew Roadtax


Petang tadi selamat dah RM500++ melayang untuk jaja bayar roadtax...
:-(
mujur lah dah capai 55% NCD ...
kiranya tak la banyak sangat jaja kena bayar untuk insuran kereta tu...


Huk Huk...duit dah kurang rm500...
huwaaaa!!!!!

12 Beu-T Is Talking:

diana said...

demi masa depan jugak...kan??
hehhe

JaJa'Z said...

tulah pasal..mujur lah sendiri guna kan..hehhe

sarah-najwan said...

sket tu jaja..kete myB akak byk tu jugak dan bertuah sb NCD akak pom 55%..tapi hak kete akak sebutir lagi tu..huhu..bule ogos ni kene la renew..

::Azura Rahman:: said...

haish.. aritu dh pesan soh renew dgn akak.. huhu..

JaJa'Z said...

kak zia: keta akak so lagi tu hondaaaaa....yang tu memang makan ribu ribannnnnnn

JaJa'Z said...

kak zura: tu lah tak ingattt..lepas dah bayar semua2..on da way balik tu baru teringat pasal renew ngan hubby akak....

Zue AnnaLeeya said...

ooooo.... jadik semlm jaja la yg kak zue nmpak kt stadium kan???? jaja dgn kwn kan??? klu x silap jaja amik insuran dgn en amran kan???? byk plk kan kan... hehehe....

kak zue nak tegur semlm tp tgk jaja dah jln ke dpn... tak smpat... klu tak blh bergosip jap... hahahaha.....

Mamamya said...

akak akan kene bulan okt nnti jaja..RM1k++ tuh....hadoiii...mutak kepala!!!

Nur Hawa Mohd Zin said...

1/2 RM1K...banyak tu kak...

JaJa'Z said...

kak zue: a'ah..jaja la tu..lah, kenapa tak tegur??? saje je tau akak ni...dah nampak purak2 tak kenal..jaja pun tak menengok keliling dah..laju jek masuk keta sebabnya perut tengah lapar...

JaJa'Z said...

kak lieya...aiyoo 1K? memang mutakkkkkk

JaJa'Z said...

hawa: ni dah kira murah dik..sebab akak punya insuran dr thn 2003...kalau orang2 lain..lagi lah beribu...

Related Posts with Thumbnails