JaJa'Z Latest Stories

Tuesday, May 24, 2011

Pulun Cikgu Pulun!


Tetiba jek jaja buat entry takde gambo2 ni...
bukannya apa, jaja malas nak bawak laptop sendiri ke sekolah minggu ni..
memandangkan bebudak pun tengah exam
dan jaja pun tengah dok pulun menanda paper2 bebudak ..

Skang ni jaja dah settle marking untuk paper ICT dan untuk paper math plak
tinggal sekelas jek lagi...
memang jaja tengah pulun sangat2 menanda..sebabnya
cuti sekolah akan datang ni jaja nak bercuti puas2..
ditambah plak dengan adik ipar jaja nak kawen lagi..
so, biar lah jaja siapkan menanda cepat2 sket..
lepas tu bleh rilek jek...

So, untuk cikgu2 semua..
Pulun jangan tak pulun menanda yek...
^___~

8 Beu-T Is Talking:

sarah-najwan said...

selamat memulun..akak nyer pun xpulun2..

Nur Hawa Mohd Zin said...

budak2 exam...cikgu lagi bz ye kak..heheh...pulun kan...chaiyok!

Mamamya said...

pulun jgn x pulun cikgu jaja....bulan jun jadik ke dtg kota tinggi???

A.I said...

Selamat Memulun! ;)

Jaja, cis tu dah selamat smp kt aku. sepeket nk kasi datin biah. musti dia suka..mekaseh =)

JaJa'Z said...

kak zia..balik dr seremban jangan lupa pulun...jangan timbang kati plak yek...

JaJa'Z said...

hawa..bebudak tau jawab jek..yang prak peranda cikgu2 diaorag ni..sebab kena mengadap kertas diaorang yg macam2 pesen tu..

JaJa'Z said...

kak lieya..tak tau nak cakap lagi kak..apa2 hal jaja bagitau akak semula yek...

JaJa'Z said...

AI...alhamdulillah..sampai pun..selamat menjamu selera anak beranak la yek...

Related Posts with Thumbnails