JaJa'Z Latest Stories

Saturday, May 28, 2011

Menu Ulangan : Ni Semua Gara2....


Sapa lagi kalau bukan...
Gara2 MamaMya a.k.a Kak Lieya laaaaaaaa
Kemain lagi Kak Lieya menayang kat jaja gambo fettucini creamy carbonara
yang dia buat menggunakan resipi jaja...
automatik terus jaja rasa teringin plak nak buat menda alah ni...

Petang semalam jaja lancarkan misi membeli bahan2 kat Tunas Mart..
balik tu terus jaja berketung ketang ,takde nak tunggu2 dah..
jaja saja buat lebih sket sebab dah janji nak bagi kat jiran 
yang dok kat lorong belakang umah jaja ni sket...

Lepas 45 min jek terus siap semuanya..
tengah panas2 tu jaja terus gi hantar kat umah jenjiran...
dan tak lupa juga untuk rumah Kak Zah sepinggan...
dan untuk jaja cukup la semangkok ni jek...
untuk En Zack???

Untuk mamat tu takyah...
En Zack mana layan menda2 fettucini ni...
hehehhehhe

Untuk resipi Fettucini Creamy Carbonara ni
bleh klik SINI yek...

6 Beu-T Is Talking:

sarah-najwan said...

huhu..akak pom mcm en zack..xpenah mkn mnde2 gini wey..huhu

aakak tau speggeti nge makaroni nge pasta ajo..tau mkn ajo bukn buat..huhu

Citarasa Rinduan said...

ala.......
ayu tak reti makan cengini.....

tapi, nampak menyelerakan

JaJa'Z said...

kak zia, cuba lah buat..insyallah anak2 akak mesti suka...mek sarah pun sukaaaaa

JaJa'Z said...

ayu: cuba lah buat...resipinya senang..rasa pun sedappp

dieya said...

ishhh naper b zack tak layan.. punyalah masyuk makan fettuccine corbonara!
sila tambah masuk menu gathering 3 penjuru kl-ktn-jb okay!

JaJa'Z said...

dieya: hubby akak tu memang tak makan menda2 gini dieya..dia tau ikan aye goreng jek..hehhehe..kalau dia makan pun just nak jaga hati jek..just rasa2...

Related Posts with Thumbnails