JaJa'Z Latest Stories

Saturday, May 7, 2011

Hari ni Masak Lunch Cepat2.....


Salam hujung minggu semua...!!!
Untuk lunch hari ni jaja dah siap masak awal..
Just masak lauk simple2 jek..
Ada daging masak kicap berempah, pastu jaja buat sup cendawan sket
goreng ikan aye and makan plak ngan ulam daun salad dan petai...

Har ni jaja masak awal2 bukannya apa tau..
sebabnya....
nak kejar tgk citer ni kul 2 sat je lagi....



Cter ni antara citer lakonan SRK yang jaja minat...
lagu2 kat dalam citer ni pun semuanya syok2 belaka...
now jaja dah ready depan tv...
sedia untuk menonton...
hehheheh

So, apa2 hal..layan dulu lagu ni yek....


10 Beu-T Is Talking:

dieya said...

oittt k jaja... syok sgt tengok SRK... apa hangit kat dapo tuh???

sarah-najwan said...

dulu mmg mabuk citer ni..
akak layn tv2..ki3..

JaJa'Z said...

dieya: takde apa yang hangit la dieya..akak dah siap2 masak baru tgk tv..ehheheh

JaJa'Z said...

kak zia: jaja tak tgk tv dua..sebab siap2 masak td dah dkt kul 2 dah..citer tv2 tu start kul 12.30....

LYAfrina said...

salam...
layan hindustani hari ni yeppp...

org kuantan gak yer.. sygkan,, kalo lya jumpa tmn bndr, blh kt kenal2 jugak kan..

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe tinggalkan cerita hindustan demi movie best yang awe minat giler! heheh

JaJa'Z said...

hai Lya..
tu lah, takde rzeki lagi kita nak berjumpa..padahal kalau dr tapak jom heboh tu senang sangat2 dah nak ke taman bandar..takpe la..lain2 kali yek..

JaJa'Z said...

hawa: biar akak teka..awe tengok citer Da Di Du kan? hehhehe

Mamamya said...

owhhh...best2 citer ni...:D suka tgk kajol

mila.ibunajihah said...

huhu...one of my fevret SRK muvi gak ni

Related Posts with Thumbnails