JaJa'Z Latest Stories

Monday, March 7, 2011

Nasi Goreng Udang Galah..Korang Takde kan ??

Yeahhhh!!! sesi tayang2 gambo makanan lagi...
udang tetappppp udang...
tapi kali ni malas nak suruh En Zack hantar kat gerai suruh masak
char kueh teaw..TAPI
kita twist sket..makan dengan nasi goreng....
ada sekali dengan keropok...perghhhh..
memang syok la makan..sampai tak ingat kat jiran !
hehheheh

Udang yang sekor tu serius besar...memang puas la makan..
isi pun kenyal...sampai ke kepala udang tu habis jaja korek2 isi..
slurppppp....tak menahan bebbbbbbb
korang layan je la gambo tu yek...

korang rasa2 la kan..kalau order kat kedai cenggini..
brapa la harga nya yek..???

10 Beu-T Is Talking:

Citarasa Rinduan said...

jaja..awat tayang..lapo..
daku geram ooooo

sejujurnya..pernah makan sepiring ada dalam beberapa ekor..RM 75....

ibuayu said...

wah..sedapnya..

Jamiel said...

Sedapnya..
Dah lama tak makan udang galah..

marina anakcikbob said...

arghhhhhhhh!! kaka jajaaaaaa!!!!
suka jeleskan tauu!!!

Suzie said...

sekor udang tu dlm RM15-RM18 so i rasa harganya around RM25 sepinggan..hehehe..

belanja plissss! :p

JaJa'Z said...

ayu: heheh..mahal jugak kan...kalau beli kat kedai mahal mcm tu rasanya tak terbeli kot...baik makan KFC...

JaJa'Z said...

ibuayu: memang sedap!!! :p

JaJa'Z said...

jamiel: kat sana takde jual udang galah ke? beli la..suruh wife masakkan..

JaJa'Z said...

marina: well dik..u know me...hehheheh..ala2, jangan jeles..meh dtg ktn mehhh

JaJa'Z said...

kak suzie: kalau rm25 rasanya still ok lagi kot..tak la mahal mana...nak ke? meh ktn meh...

Related Posts with Thumbnails