JaJa'Z Latest Stories

Friday, December 3, 2010

Pagi Yang Dingin...

Salam pagi jumaat semua...
memandangkan hari ni takde paper SPM, maknanya hari untuk jaja bermalas2an..
bleh ke nak malas2 ek..
kain sebakul tak basuh lagi ni..umah tak kemas lagi...

Pagi ni memang la sejuk amat..dengan hujan renyai2nya turun..
memang syok jek sambung tido semua sekali lepas suboh tadi...
semua sekali??

Selalu jaja berdua je kan..
tapi malam tadi, anak2 sedara 4 orang datang tido kat umah
tengok la..bergelimpangan tido dengan macam2 aksi..
sorang lagi anak dara tido dalam bilik..
ni anak kakak dengan abang En Zack..dekat jek umah diaorang dengan umah jaja..
kejap2 lagi dah nak kena hantar semula balik..gi sembahyang jumaat plak..

Ok lah..jaja nak kena kejtkan diaorang semua..
bagi makan roti canai dulu sorang 2 keping..then zasssss hantar balik...

Ketemu lagi yek....

Jaja'Z: Rasa nak tido semula jek..

6 Beu-T Is Talking:

sarah-najwan said...

hujan gak pagi ni..skrg baru cahaya matahari memancar...

mzhany said...

jaja, ni untuk jaja

http://www.mzhany.com/2010/12/blog-cantik-dan-menarik.html

kasih suci said...

dah makin cantik blog akak...saya jeles..hehehehe

JaJa'Z said...

kak zia: tu yg jadi makin malas nak bangun tu...

JaJa'Z said...

hany: tq dear..jaja amik dah...

JaJa'Z said...

kasih: nampak sangat dah lama kasih tak dtg sini...lama dah akak tukar templete ni dik...

Related Posts with Thumbnails