JaJa'Z Latest Stories

Thursday, December 9, 2010

Jangan Lupa Finale TARA TONITE!!!

Yes!!! akhirnya malam ni episod final TARA untuk season ke 4 ni..
kompem dah!!!
memang malam ni..kang jadi kes macam entry minggu lepas...
buat malu den yoooooo...
yer2 ingatkan dah nak final..alih2 just tunjuk recap jek.. cait!

So, kengkawan semua..sapa yang nak makan pi makan dulu..
sapa tak sembahyang pi sembahyang dulu,sapa yang nak membuang pi membuang dulu
set kan jam...lebih kurang sejam dari sekarang
kita pakat ramai2 tengok episod akhir TARA ni..


Korang rasa2 la..sapa jadi juara malam ni???

Adakah...
Pasangan anak ngan bapak dr Indonesia,
Natasya dan Hussin?

Atau adakah, 
team kegemaran ramai dr Philipina ni..
the Richards...

Atau pun... 
Team wanita dr Singapore ni..
Michelle dan Clare....

Siapa yang jadi juara TARA untuk kali ni..??
Sama2 kita nanti kan okeh...dan review TARA terakhir dr jaja selepas itu tau!

Jaja'Z: Tak sabar2 dah ni....

4 Beu-T Is Talking:

Encik Bell (beLalaNG) said...

nasib baik ada kak jaja tlg ingtkan :D

JaJa'Z said...

apa lagi belalang..get ready!!!!

Asmara said...

Jaja, jgn lupa terus update ye. tak sabar jugak nak tau sape menang. kat sini esok pagi baru dapat tengok. huhu.. itupun kalau cepat orang upload. hehe.. tq

JaJa'Z said...

asmara: wah! ni rupanya stalker jaja dr jepun ek..hehhe..ok tungguuuu!!!!

Related Posts with Thumbnails