JaJa'Z Latest Stories

Friday, September 17, 2010

Menyesal Tak Peluk Lagi...

Ni mama jaja....

Semalam masa nak balik,macam biasa la salam2 mama..cium2 sket
tapi time tu tak dapat nak peluk beria sebab mama duduk kat sofa..

masa dah masuk kereta,tengok mama lambai2 kat pintu
rasa macam nak kuar semula dr kereta dan peluk mama lagi
tapi
jaja tak keluar pun walaupun nak keluar sangat2
dan skang mula rasa menyesal
sebab
dah mula rasa rindu balik...
:(

Jaja'Z: Cover sapu air mata tepi En Zack semalam

8 Beu-T Is Talking:

sarah-najwan said...

salam kenal..

saya ngajar kt SBP integrasi kuantan..dkt je..pahni..bole saling kenal2 deh..

diana said...

same la dengan saye..
sepanjang jalan nak balik tu
pun dah rindu giler2..

muffins Jue said...

rindu mak saya juga..huhu

JaJa'Z said...

sarahnajwan:ooo sek integrasi...sama sekolah dengan geng sekolah jaja la..si fauziah arsat...hehhe

JaJa'Z said...

diana: rasa menyesal sangat2...huuuuuu

JaJa'Z said...

jue: rindu kan..cuti kejap sangat..

Danial Ikhwan Jaafar said...

mencabar gak alam pekerjaan ni.. hmmm

JaJa'Z said...

danial: memang la Dan....

Related Posts with Thumbnails