JaJa'Z Latest Stories

Thursday, September 16, 2010

I'm HOME!!!!

Assalamualaikummmmmmmm
Jaja dah balik ni!!!!
Korang rindu kat jaja tak? mesti rindu kan...hahahha

Alhamdulillah, jaja ngan En Zack dah selamat sampai Kuantan
petang tadi..
perjalanan semua okey..jalan pun tak sesak...R&R pun tak sesak
kiranya berjalan lancar la belaka2

Banyak menda nak jaja nak kongsi ngan kawan2 blogger semua
dr cerita raya di Kuantan
membawak ke cerita raya di Temerloh
dan diteruskan dengan raya di Perak dan diselitkan dengan kisah cinta di Pangkor
ahaksssss

Gambar2 pun banyak nak tayang ni...
tapi memandangkan jaja ni dok penat lagi,barang2 pun baru lepas kemas
gambo2 tak beredit lagi
jadi rasanya maybe esok2 la jaja citer okey..
tunggu tau..

So, ni just 'bunga2' jek dulu jaja bagi..
antara kisah2 cinta di Pangkor
^____~

Jaja'Z: Mcm nak mintak org urut jek malam ni...lenguh weh!

8 Beu-T Is Talking:

Danial Ikhwan Jaafar said...

cik abang ade, boleh la tolong urut-urutkan.. hehe =P

JaJa'Z said...

dia dah membungkang kepenatan..mengurut sendiri jelah jawab nya..hehhehe

dieya said...

nih baru betul.. welkam home~!!!!!

JaJa'Z said...

dieya: miss u dearrrr

Ogy said...

wahh bestnyaa byk entry bakal menyusul nih...ehehe

JaJa'Z said...

kak gee..entry biasa2 jek..hehehhe

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

bagi aku pangkor paling cantik kat malaysia nih

JaJa'Z said...

brutalsolo: ye ke..bagi jaja biasa2 je kot...

Related Posts with Thumbnails