JaJa'Z Latest Stories

Wednesday, August 25, 2010

Ye Ke Cikgu Yang Masak Ni ???

Di satu pagi yang hening di dalam makmal komputer
sebelum start kelas ICT
ada sorang student jaja ni bertanya

"Cikgu, saya tengok gambo masakkan cikgu dalam Fb..
ye ke cikgu masak ni..mcm tak caya jek"

Cait!!
Berani kauuuu tak caya yang cikgu kau orang ni bleh memasak...

"Betul lah..dah tu sapa lagi nak masak?"

"Ntah2 cikgu amik gambo2 kat internet kot?"

Wah! Wah!
Suka2 hati kau je ek cakap cikgu amik gambo2 kat internet
penat2 aku tertonggang tonggeng memerah keringat
kat dapur..
suka suki jek kata copy dr internet ek...

"Tak caya sangat, meh sini tengok...."




" Uishh..yelah, cikgu masak sendiri...."

" Ha! nak tengok lagi...?"




"Dah2 cikgu..tak tahan saya tengok...terus lapar dah ni.."

Emmmm...
baru korang tau cikgu korang ni pun bleh masak...
See the leg man....


Jaja'Z: Apa kena mengena memasak ngan kaki pun tak tau lah :p

4 Beu-T Is Talking:

kasih suci said...

mak ai...banyaknye kak jaja masak...

JaJa'Z said...

itu collection gambo dr tahun lepas tu...

Nur Hawa Mohd Zin said...

selamat awe tengok menu2 ni lepas buka jadi selera kurang sikit..kalu siang tadi tengok mmg kecur air liuq..heheh

JaJa'Z said...

hawa: hehhe..kangtak pasal2 ada orang batak poserrrr

Related Posts with Thumbnails