JaJa'Z Latest Stories

Wednesday, August 25, 2010

SMS Dari En Zack Yang Meruntun Hati...

Pagi tadi masa jaja dok bz print kertas2 soalan exam bebudak ni
tetiba hp berbunyi...

SMS Masuk

Sms dari En Zack rupanya...

"Abang tengok Tv jap tadi...citer jemputan umrah...tunjuk diaorang pi Madinah
...taulah....makin ari,makin terasa nak pi Mekah ngan Madinah...."

Sayu plak jaja baca msg tu..
Jaja tau, memang tu yang dia nak sangat skang ni..
terutamanya bila dia dok baca buku2 berkaitan Rasullullah dan Nabi2,
makam sahabat2 Nabi...
tu yang membuatkan dia rasa lagi kuat nak ke sana...
untuk dia rasa sendiri nikmatnya berada di Tanah Suci

tapi jaja hanya mampu membalas

"Insyallah bang..ada rezeki sampailah kita ke sana..."

Jaja'Z: Semoga Allah makbulkan doa kami...amin

12 Beu-T Is Talking:

Izan Ishak said...

betul tu jaja...selagi niat kita kuat, insyaAllah kalau dah sampai masa...dapat jejak kaki kat sana...

teringat mak izan yg ada kat mekah skrg ni..lepas raya bari mak balik...huhu

::Azura Rahman:: said...

Insya-Allah jaja.. moga dimurahkan rezeki dan dpt laa menjalankan ibadah kt sana.. kzura yg penah pegi sekali pon.. rindu sgt nk ke sana lg.. kena kumpul duit dulu.. now dh makin mahal.. huhuhu.. tp selagi ada kemahuan.. kite kena usaha.. insya-Allah Allah permudahkan.. amin..

Lelord said...

insyaallah ade rezeki tu nanti...akak kat sini pun mmg berharap sgt dpt pegi..tunggu najlaa beso sket leh bawak skali

sweetie2010.blogspot said...

Salam JAja,

InsyaAllah, niat yang baik pasti cepat dimakbulkan. Kak Sweetie juga teringin kesana.

muffins Jue said...

Insyallah..AMIN

Nur Hawa Mohd Zin said...

insyaAllah kak..ada rezeki lebih akak dan suami dapat pergi..mak abah awe pergi aritu bulan 4 sebab dapat duit pencen..ALhamdulillah dapat plak standby utk pergi haji..tapi abag postpone tahun depan...duit bukan ukiran kak..ada niat insyaAllah ada rezeki..amin

JaJa'Z said...

izan: insyallah..harap2 ada lah rezeki untuk kitorang berdua...

JaJa'Z said...

kzura: betul la orang cakap...klau sesapa yang pernah gi sana..mesti teringin nak gi lagi kan..kena kumpul duit lebih lagi nampak gayanya...

JaJa'Z said...

lelord: kalau najlaa besar sket takut ada adik najlaa plak..hehheheh

JaJa'Z said...

kak sweetie: amin..moga hajat dimakbulkan tuhan..

JaJa'Z said...

jue: thanks dearrr

JaJa'Z said...

hawa: thanks dik..harap2 ada lah rezeki untuk kitorang yek...

Related Posts with Thumbnails