JaJa'Z Latest Stories

Monday, June 14, 2010

Si Afiq Yang Berpipi Tembam :p

Assalamualaikum semua...
Ingat lagi dengan si pipi tembam ni
alkisahnya malam tadi baru jaja berkesempatan gi melawat afiq
yang dah 4 hari balik umah tok wan nya dr KL
dah kebetulan En Zack gi main badminton ngan adik2nya
jaja pun ikut la sekali
sebab rindu nak cium pipi afiq yang tembam tu...
dah la putih gebu..
Tapi sampai2 je kat umah mak mertua
tengok2 afiq plak tido..
Berpeluh2 mamat tembam ni tido..
Cutenya la baby kalau tido kan..
Ternganga2 mulut si afiq ni
akhirnya selepas ku godek2 ku cium2 ku 'raba2'
akhirnya
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Afiq pun bangun :p
Afiq menyendeng kat ummi dia sebab dok mamai lagi
tetiba tengok Cik J ada kat depan mata
Akhirnya malam tadi before balik dapat jugak dengar suara Afiq
tapi one thing yg perasan sangat
Afiq semakin kurus
sian dia..dah la tak lama lagi dah nak dapat adik plak
hehheheh
"nanti Cik J dokong2 Afiq ek.."

6 Beu-T Is Talking:

~anna&anuar~ said...

alalaaaaaa.... tiutttt nyeeee....sgt comeeeell die tdoooo.......

Hizami Rahim said...

haha.
comel pipi die.
haish.
;)

JaJa'Z said...

anna: yang tak tahan tgk dia tido tu yg akak kacau tu..

JaJa'Z said...

pipi cik j dia??

penahatiku83 said...

okey.... sungguh comel...

JaJa'Z said...

penahatiku: heheh tqqqq

Related Posts with Thumbnails