JaJa'Z Latest Stories

Thursday, May 13, 2010

Yeah! Yeah! Dapat Hadiah Dari Kasih Suci.. :p

Assalamualaikum
korang ingat tak lagi pasal jaja joint contest
kat blog Kasih Suci ?
Alahhhh..yang jaja dapat nombor 1 tu..hehheh
kalau tak ingat gak, bleh klik kat SINI
.
.
Nak di jadikan cerita
masa kat sekolah tadi En Zack msg jaja
" Ada parcel untuk awak.."
dalam hati dah agak dah...
" ni sah2 hadiah dr Kasih"
Excited ni nak tgk hadiahnya
Balik dari gym tadi tgk ada parcel atas meja

WwEEHHuuuuuu !
Suka Sehhhhhh :p


Dengan rakusnya terus 'terjah' parcel tu
nak tau gak jaja dapat hadiah apa kan...

Eiii..Gumuk nya tangan..hehehhe
.
.
Alih2
.
.
.
.
.
.
.
.
AIK ???
Tak kan Kasih bagi hadiah ni kot kat jaja..
hehehhehe
Hahaaaaa..takde lah
kotak je guna kotak JM5(Pssttt....minum gak ke ?)
tapi kat dalam nya?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
TADAAaaaaa !!!
Wahhhh !!! sangat cuteeeee ^___^
Meow meow

Terus jaja letak kat atas kaca hiasan ni...
cute sangattttt:p
thanks Kasih


10 Beu-T Is Talking:

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

jaja.......

meow2....................
ayu pun suka yang amat....cute gile bear nie...kikikiki..
macam tau2 jer ayu gemuks....

kasih suci said...

hahahaha...Kak Jaja, sori la bab kotak tu...Kasih amik yang kawan punyer!huhu...meow meow tu xde kotak time beli...so, terpaksalah carik kotak sendiri..alih2, kotak tu je yg betul2 muat ngan meow2...ada apa dengan kotak? yang penting isinye ka...(",)

Hizami Rahim said...

ahha.
comel comel.
;)

JaJa'Z said...

kak ayu: meowwww..suka sangat..suka gak tgk teddy bear akak...

JaJa'Z said...

kasih: akde apa dengan kotak..saje je nyakat kasih..hehhehe..thanks dear...

JaJa'Z said...

hizami: comel? akak ke meow meow..hehehhe

Nur Hawa Mohd Zin said...

waaaa....comel sgt2..mmg sesuai letak kat meja tu..kiut....hehehehe

JaJa'Z said...

hawa: cute kan..mcm tuan dia kan..kan?

Lelord said...

saya suke ngan tangan gebu tu heheheh
jgn mawaaah erk...

tomeiii meowwww

JaJa'Z said...

hehhehe..lelord..nak kena cbit dengan tangan gebu itewww..nak?

Related Posts with Thumbnails