JaJa'Z Latest Stories

Wednesday, May 19, 2010

Yeah! Yeah! Dapat Bunga :p

Assalamualaikum
Wah! betul2 suprise ni...
balik je dari kantin tadi, tetiba jaja tgk kat atas laptop ada menda alah ni
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bunga
!!!!

Excited ni !
maklumla..sepanjang dok sini..tahun ni baru ada jualan bunga kat koperasi sek
kalau tak, kat mana plak la bebudak ni nak dapat bunga kan..

Special thanks to
IZROY
^_~



10 Beu-T Is Talking:

~aSFaLiZa~ said...

best nya jadi cikgu...senang2 dapat bunga

Nur Hawa Mohd Zin said...

jd ckgu best dapat hadiah...sebab dulu awe tgk cikgu prasek, dapat hadia handbag,kek berkotak2,teddy bear...bunga sejambk..mcm2 lah

dieya said...

so sweet!

Hizami Rahim said...

ahha.
zami teringat zaman sekolah.
kalau dah tak tahu nak beri apa kat cikgu, zami beri bunga.
senang sikit.
hehe.
;)

JaJa'Z said...

asfaliza: dah 8 thn mengajar..ni first time dapat tau...

JaJa'Z said...

hawa: kalau bebudak kecik diaorang memang semngat2 bagi cikgu2 hadiah..bebudak besor ni jarang2 dah bagi..

JaJa'Z said...

dieya: hehhe..sweet kan..

JaJa'Z said...

hizami: mat bunga jugak ek..ekekkeke

Lelord said...

best2..nak bunga gak...

Nur Hawa Mohd Zin said...

huhuhu..budak besar segan kot...heheh..tp awe ngan ckgu2 dah cam member dah

Related Posts with Thumbnails