JaJa'Z Latest Stories

Wednesday, May 19, 2010

Mendung2 Ni Ada Makna !!!

Nikmat je rasa bila dapat balik sekolah awal ni
maklumla KOKO dibatalkan
berlompat kegirangan la budak2 ni
(cikgu2 pun sama)
sampai2 umah tadi
jaja terus solat then mengadap tv kejap
memula ok lagi
lama2 rasa macam kelammmmm je cerita kat tv tu
kejap nampak..kejap tak nampak
kejap terang..kejap malap
last2 gelap terus..takde cerita
rupa2nya
jaja tertido
!!!
ekekekkekek
Dah la cuaca hari ni suam2 kuku je
mendung je langit
hujan ada la turun rintik2 manja...
.
.
.
.
.
.
.
Baru je rasa nak mimpi main2 roller coster kat Genting
alih2
PON ! PON! PON ! PON !
TILAM ! TILAM ! TILAM LAMA GANTI BARU!!!
.
.
CAIIIITTTTT !!!!!
Tak guna punya lori jual tilam!
tersentap tido jaja
terus cerah biji mata sampai laaaa ni...

9 Beu-T Is Talking:

Izan Ishak said...

hi jaja...sejuk2 ni mmg tido best je kan.
tp lori tilam tu telah ganggu tidurku juga sblm nih!

Izan Ishak said...
This comment has been removed by the author.
JaJa'Z said...

izan: rasa nak hentak je cina bawka lori tu..time petang2 ni la dia nak jual tilam..

Hizami Rahim said...

ahha.
nasib dia tak pon pon pon depan telinga haish.
tak terkejot beruk lepas tu.
haha.
;)

JaJa'Z said...

hizami: kalau pon pon pon depan telinga...mau kena baling ngan kasut lori tu..

kasih suci said...

hahahahahaha....kesian kak jaja...tidurmu terganggu ye..

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

hahaha..

jaja, nie...tu lah lain kali geng baik lagi ngan apek jual tilam...kikikikiki

nasib dia main pin2..pon2..
kalau dia bunyikan siren,,,
kus semangat...jatuh jantung jaja..kikiki

JaJa'Z said...

kasih: terganggu, sakit hati, bengang..semua ada kasih..10 in 1..hehhehe

JaJa'Z said...

kak ayu: hari ni apek jual tilam..hari tu mamak jual tong gas..eiiii..serabut betul la diaorang ni..rasa nak baling ngan selipar..heheh

Related Posts with Thumbnails