JaJa'Z Latest Stories

Saturday, May 1, 2010

En Zack Seiras Mustafa Kamal ???

Assalamualaikum
Nak tanya ni..korang rasa muka En Zack ni ada ke iras2
macam pelakon Mustafa Kamal tu??
kalau tanya jaja ,memang jaja cakap
" tak gaya langsung!!"
dah tiap2 hari mengadap muka dia kan
tapi bukan sekali orang cakap muka En Zack macam Mustafa Kamal
.
.
Kejap tadi masa jaja dok rehat2 sambil layan ulangan Raja Lawak
kat dalam bilik
tetiba datang sorang makcik menjual ubat
dah kebetulan En Zack dok kat ruang tamu, dia pun pelawa la makcik tu masuk
" Mokcik ni mari dari Kelate..mari nok jual ubak..mace2 ubak mokcik bowok ni"
sambil dia buka bag hikmat dia tu dan keluarkan ubat2
" Mokcik ni pun tok berani gok nok masok umoh orang ni, tapi doh orghe ajok masuk, mokcik masok la"
jaja menyengih je la bila makcik tu cakap macam tu
" Tapi tadi mokcik kejukkkk gok la tibo2 tgk muka tok laki awok ni muko mace irah pelakon..sapo nama pelakon tu....ha!!! Mustapar kamal.."
Gullppp !!!
Laki mak iras pelakon nokkkkkk :p
En Zack pun apa lagi..tersengeh2 je kat tepi tu sbb bukan kali pertama
dia dengar ayat macam tu
.
.
Tu kisah makcik jual ubat
kawan lama jaja pun pernah gak cakap macam tu dulu
gara2 dia tengok gambar ni
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Gambar raya haji tahun lepas
Korang rasa ada ke gaya macam Mustafa Kamal ???
hehhehehheheh


25 Beu-T Is Talking:

eqbalzack said...

a'ah...ada sket....hehe

JaJa'Z said...

ada ke?? tang mana la tu ek..?

Danial Ikhwan Jaafar said...

ada2, tang mata ngan mulut...rambut pon sikit2 kot?

Lelord said...

ade la jaja...kalau en.zack gebu sket lagi ekekeke

ibh said...

ada sikit..tapi Kalau muka berisi skit mesti seiras kot..he..hee

JaJa'Z said...

danial: ye ke? masa kat penang ari tu pun ada gaya ke ??

lelord: en zack gebu??? kuang kuang kuang...tamo tamo..

ibh: tak yah la berisi..bini dia dah berisi dah...

@juera said...

ada ada..cuma mustafa kamal berisi sikit..

Nur Hawa Mohd Zin said...

Kak jaja'z..ada sikit...cume muka mustafa kamal lebar ckt..tp tang putih n mata dah sama dah

_aLiaHwaFa_ said...

ade la sket2 kot..mustapha kamal versi kurus..huu~

JaJa'Z said...

juera: kiranya ni versi kurus ek?

JaJa'Z said...

hawa: ramai orang cakap mcm tu...

JaJa'Z said...

aliahwafa: hehehhe,,en zack geleng kepala je baca komen2 ni..hehhehe

Mamamya said...

ada la sikit jaja...tp mustafa kamal tembam sikit kot.....;)

Nur Hawa Mohd Zin said...

huhu..pasni glamor lah hubby akak..heheh

JaJa'Z said...

mamamya: kena bagi tembam sket la en zack ek? oh tidak....

JaJa'Z said...

hawa: kalau dia glamer..akak kna glamer jugak la gitu.ekekkeke

Nur Hawa Mohd Zin said...

lbh kurang gitu lah kak gayanya..heheh..akak dah glamor pun di dunia blog ni..

JaJa'Z said...

hawa:
mana ada glamer pun..blog picisan je ni..hehhe

Nur Hawa Mohd Zin said...

huhuhu..ada plak ckp mcm tu..ok wat blog akak ni..

JaJa'Z said...

hawa: kata tadi dah nak tido...akak tag hawa tu..contest senyum..jom joint!

Nur Hawa Mohd Zin said...

heheh...kantoi plak..agpn mlm2 ni blog sume aktif..ehe..

JaJa'Z said...

memang pun..mlm2 ni ramai yg aktif gak..mujur esok cuti..bleh la lama sket..

Nur Hawa Mohd Zin said...

hah tu la pasal..huhu..awe dar semalam tido lewat..heheh..kite dah mcm chat plak kt cni..awe ni menyibuk je kat blog akak..hehehehe..i like mengomen ni

JaJa'Z said...

komen selagi bleh komen hawa..hehhe

Nur Hawa Mohd Zin said...

heheh..ni awe suke ni..
~ cian kak jaja'z pnt nak layan awe :) ~

Related Posts with Thumbnails