JaJa'Z Latest Stories

Saturday, May 1, 2010

Contest Senyuman Paling Menawan

Malam ni jaja nak langsaikan satu hutang TAG dari MamaMya
tu tak kira lagi tag2 lain yang belum dilangsaikan..
adoiyaiiii
bawak bersabar ye kawan2 sekalian
Contest Senyuman paling menawan
dari tuan punya blog
Chentazetty
sesapa yang nak joint bleh
Tarikh tutup penyertaan pada
20 Mei 2010
jangan ketinggalan
.
.
.
.
.
.
Representing...
senyuman ikhlas dari Jaja'Z
Jaja memangggggg suka senyum
senyum tu kan sedekah..bila dah sedekah, dapat la pahala
kan berbaloi tu bila kita senyum
tapi jangan senyum tak ikhlas sudah la ek..
ala2 senyum purak-purak gituuuu..tak elokkkssss
.
.
.
Skang ni dengan bangga nya jaja men'tag' plak
kepada:
Hawa
Kasih
Anna
.
.
Selamat Senyum :)


6 Beu-T Is Talking:

Lelord said...

ooo manisnya..manisnya semyumanmu...

JaJa'Z said...

hehehhehe..tapi tak bleh lawan senyum lelord yang mcm iklan darlie tu..hehhehe

Nur Hawa Mohd Zin said...

semua senyum manis...ada yg pahit kelat tu..mksud lain..heheh

Lelord said...

ekekekekek ubat gg kat mesia patut amik jd model

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

gud luck dear.. =D..
hihih, tambah manis dlm senyuman,
kurang manis dlm masakan k.. ;p

Miey said...

senyuman menarik tapi xboleh menang jgk nie..maaf ya.

Related Posts with Thumbnails