JaJa'Z Latest Stories

Wednesday, May 12, 2010

2 Hari Dah Ponteng gi Gym...

Dua hari dah jaja tak gi gym
ish ish..tak best betul rasanya kalau tak gi ni
tapi apa nak dikata
ada kerja lain yang lebih penting kan
semalam ngan hari ni jaja kena stayback kat sekolah
sebab bebudak ICT dok siapkan coursework
nak suruh buat kat umah
pc takde la..internet takde la
macam2 masalah yang datang
bila datang sekolah,bahan plak tinggal kat umah
nak tak nak, kena la korang semua balik lambat yer...
dengan cikgu2nya sekali 'bertapa' kat sini
.
.
" Ha! menaip cepat..cikgu tak larat dah ni nak balik"
" nak gi pasar malam plak ni"
kui kui kui
^_~

5 Beu-T Is Talking:

Aida a.k.a Beardot said...

ish..cam ne cikgu jaja ni ponteng2 ni..kang anak murid ponteng baru tau..hehehe

kasih suci said...

Kasih pon skrg tgh berjinak2 g gim...preparation untuk sesi menawan puncak gunung ledang...hehehe

Hizami Rahim said...

ahha.
alamak cikgu.
naik la badan lepas ni.
ahha.
cepat cepat gi gym.
;)

JaJa'Z said...

aida: cikgu jaja ponteng bersebab..bukan saje2..hehhehe

JaJa'Z said...

kasih: uishh..mendaki gunung..akak tak mampu lagi tu..

Related Posts with Thumbnails