JaJa'Z Latest Stories

Wednesday, October 3, 2012

Yang Mana Satu....

Dua tiga hari ni..jaja dok browse website hp jek...
makin dibelek..makin tak reti nak pilih yang mana satu...

Actually..hujung bulan ni ada rezeki lebih sket..
so, jaja decide nak la menggantikan hp lama jaja tu..
memang betul2 lama sesangat hp jaja tu..jaja beli dr tahun 2007...
molek sampai skang ni jaja dok guna...

Pastu bila skang ni orang dok pakai smartphone..
mesti lah jaja pun terliur jugak...
tapi tang harga tu boleh tahan la jugak kan...
mahal tu memang lah..tapi bila dah Allah bagi rezeki lebih sket..
jadinya ni lah kot masa yang sesuai untuk jaja beli hp yang baru...

Lepas dah dapatkan persetujuan dr En Zack..
baru lah jaja berani nak pilih2 smartphone mana yang berkenan..
wlpun En Zack setuju..tapi dia tak la izinkan nak beli yang mahal sesangat..
mesti kena ikut range harga yang dia izinkan jugak..

Jadinya dalam hati jaja ni...dah berkena sesangat kat 2 smartphone ni..



iPhone 4s ngan Samsung SIII

Pilihan pertama jaja memula tu..hati dah terpaut kat Samsung SIII tu lah..
dah tak pandang dah kat Samsung SII ke apa ke..
jenjalan kat kedai pun dok mintak belek hp tu jek...

Pastu bila jaja tanya pendapat member2..
mostly diaorang prefer jaja amik iPhone berbanding Samsung SIII tu..
katanya iPhone ni valuenya agak tinggi...
dan lebih bagus dr Samsung..

Jaja ni yang memang pengguna setia NOKIA jek dr dulu..
memang la tak reti sangat2 bab2 hp ni..
mana yang ok..mana yang tak ok..mana yang user friendly ke apa ke..
tak reti jaja nak bandingkan...

Ada tak antara korang yang bleh tolong jaja...
which one is better?
iPhone or Samsung?

6 Beu-T Is Talking:

Kasih Suci - Mama Damia said...

Beli iPhone 4s la sis... Sama dgn kasih.. Hihi.. Nnt leh la kita whatapps sama2.. Hehehe

Suzie said...

iPhone!tkpe jaja belajar slow2 i dulu pun pengguna nokia tp now pakai iphone...senang ada ni sbb blh tweet,fb di mana shj

tak pyh dah jaja nak buka laptop :p

Unknown said...

salam maaf ganggu kamu... saya Aidil Saiful.. dan saya pemilik online butik ASZA Collection... saya difahamkan yang kamu adalah seorang bloger... adakah kamu ada masa terluang untuk membuat review mengenai butik saya... Butik saya ni pun baru saja dirasmikan 3 minggu lalu... saya cuba yang terbaik untuk butik pertama saya ni... saya menjual pelbagai beg untuk lelaki dan wanita begitu juga baju dan juga minyak wangi... esok saya akan merasmikan product boxer pulak tuk lelaki... harap awak ada masa untuk bantu saya sbgai seorang kawan... harap jawapan daripada awak... Terima kasih
http://www.facebook.com/AboyCollection

Messy Mummy said...

Tgh sakit2 perut nie ttp nk 'menghasut' nieh... Hehe
Kak jaja.. Iphone lah kjaja.. Better!
Hujah mm? Sebab brg apple cool! Hahaha..

Good luck memilih kak... ;)

meera said...

Kalau saya ttap akan pilih s3.. Lagi bess. Pngalaman saya lps guna dua2 nw prefer s3. Jgak.

KakNi said...

komen saya, belilah jenama dan model yang STABIL dan customer service nyer tip top

Related Posts with Thumbnails