JaJa'Z Latest Stories

Friday, August 3, 2012

3 Bulan Sudah Berlalu...

Tak tau lah kenapa malam ni jaja jadi emosi sket..
hati ni tetiba rasa rindu sangat2 kat arwah ayah..
:'(
tak tertahan2 rasa rindu ni...

Sedar tak sedar...dah 3 bulan ayah pergi meninggalkan kami semua...
tak sehari pun hari yang berlalu jaja tak mengingati arwah ayah...
nak pulak kalau jaja masak apa2 yang memang menjadi kegemaran ayah..
hati ni jadi terlalu sayu....

Dan bertambah sayu bila mengingatkan raya tahun ni pertama kali tanpa ayah...
macam mana keadaan tu? macam mana rasanya beraya tanpa ayah?
macam mana rasa pagi2 beraya tanpa mencium tangan ayah..?
emmmmm...

Ayahhhh...Kakak rindu ayah sangat2....
sangat2 rindu ayah....

6 Beu-T Is Talking:

Lelord said...

sama dengan akak jaja..tiap kali lepas solat mmg laju je airmata mengalir bila teringat arwah abah

al-fatihah

dieya said...

sabar ya k jaja n k lela juga..
i can feel your sadness just by reading this entry. byk2 berdoa supaya roh arwah diampunkan segala dosa dan ditempatkan di syurga.

Messy Mummy said...

sending a big bear hugs for you kjaja..
jangan lah sedih2 sangat kay.
send him lots of doa so that hati kjaja pun tenang sikit.

teratai said...

Yang hilang pasti tiada gantinya..thn ini tahun kedua kak beraya tanpa ayah...raya pun dah tak semeriah dulu!

ibh_sue said...

Asslmkum jaja.
Sabar ya. Byk kan berdoa utk arwah. Sue pulak rasa sebak baca n3 jaja ni. Sue sllu fikirkan mcm mn klu mak abah x da nnti. Takut sgt. Kita doa ja byk2 ya.

εïз mummyHaza εïз said...

Teringat kat arwah abah haza... Tahun ke2 tanpanye..

Related Posts with Thumbnails