JaJa'Z Latest Stories

Saturday, March 10, 2012

Jom Ramai2 Kita Meriahkan Pesta Konvo Kolej Shahputra

Sticky Post!

Assalamualaikum semua...
Untuk semua pembaca blog Jaja'Z...
Dengan berbesar hati jaja ingin menjemput rakan2 semua ke
Pesta Konvo Kolej Shahputra Kuantan
bermula 8hb -10hb Mac ni
yang bertempat diperkarangan Kolej Shahputra...

Datang beramai2 yek..bawak adik2 semua...
ajak mak ayah sekali...
kita semua ramai2 memeriahkan majlis....
banyak xtvt menarik akan diadakan sepanjang 3 hari pesta konvo berlangsung...
nak jumpa Sham Kamikaze pun boleh..
artis2 lain pun ada tau...


nak joint maskot Boboiboy pun boleh jugak...
yang penting..datang okeh... :-)

Selain daripada tu, jaja ingin menjemput juga ramai2 ke Gerai No: 23
kerana Insyallah Thumamah Enterprise juga akan membuka gerai jualan buku2..

Insyaallah En Zack akan berada disana sepanjang pesta konvo berlangsung..
dan kalau yang ada sudi berjumpa dengan jaja...
maybe jaja akan ada disana disebelah petang dan sepanjang hari pada hari sabtu...
Mana tau ada buku2 yang berminat untuk dimiliki..
boleh tengok2 kat gerai En Zack nanti yek...

J.U.M.P.A  D.I  S.A.N.A !!!!

6 Beu-T Is Talking:

Mamamya said...

wahhh...ada boboiboy...klu dekat blh bawa kakak mya nih..kartun kesukaan dia si yaya... :)

jauh nak pi la jaja...akak doakan mudah2an laris jualan buku2 tu nnti yer...

JaJa'Z said...

kalau rajin2 nak dtg pun bleh jugak kak..hehhe
harap2 macam tu lah...doakan cuaca semua elok ye kak...

ieda said...

wahhh2 .. welcome2 jaja & otherss .. akak lak x sabar .. x rasa teruja lagi akak nie , mgkin sbb sebuk ngan macam2 program kan .. bila dah dekat dengan harinya nanti baru sampai keterujaan tu koot ekkeke .. ;)

::Azura Rahman:: said...

Pembetulan Ja..

Ustaz Azhar Idrus xde.. yg ada.. Ustaz Badlishah, Ustaz En. Norhisyam (mursyid Imam Muda) dan Saudara Sham Kamikaze...

Harap maklum..

dieya said...

Amacam pesta konvo hari ni? Mesti kak jaja bz jaga gerai kan. Moga2 jualan buku b zack larisss!

JaJa'Z said...

@dieyaalhamdulillah dieya...lepas modal..hehehhe

Related Posts with Thumbnails