JaJa'Z Latest Stories

Monday, March 12, 2012

Happy 5th Anniversary

11 Mac 2007 ~ 11 Mac 2012

Begitu cepat masa berlalu...
tau2 jek..rumahtangga kami berdua dah pun masuk usia 5 tahun..
Syukur pada Allah, kerana masih memanjangkan jodoh kami berdua..
walaupun pelbagai rintangan dan dugaan yang terpaksa dilalui..
diharapkan kami dapat melalui semuanya dengan hati yang kuat dan tabah..
amin...

Buat suami tersayang...
Terima kasih diatas segala kasih sayang yang diberikan...
semoga Allah sentiasa memberkati dan merahmati hubungan kita ini...
semoga Allah juga dapat memakbulkan doa kita berdua
untuk mendapatkan rezeki yang SATU itu....

Love you soooo much....



^______~

17 Beu-T Is Talking:

Lelord said...

happy sweet anniversary dear

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Happy anniversary.insyaallah,murah rezeki,amin.

ita citot said...

Happy anniversary kak! Semoga kekal bahagia ke akhirnya. Amin =)

dieya said...

happy 5th anniversary to k jaja & b zack!!!
dieya doakan semoga kekal bahagia hingga ke syurga & dapat rezeki yg satu itu cepat2.
sayang k jaja!

Mrs.Nury said...

ur anniversary same with me :)anyway Happy Anniversary!!

JaJa'Z said...

thanks kak lela....

JaJa'Z said...

YM..thanks so much mummy.....aminnnn

JaJa'Z said...

thanks dik ita citot....amin2..semoga dimakbulkan doa...

JaJa'Z said...

dieya, thanks so muc..doa2 kan akak jugak yek..love u moreeeee

JaJa'Z said...

Mrs Nury..i know..jaja dulu jumpa blog u pun sebab anniversary kita sama..happy anniversary to u too...

Syikin said...

happy anniberseri jaja..moga dilimpahi kasih sayang senantiasa..:)

JaJa'Z said...

thanks syikin... amin..thanks atas doa...

Syue Mustafa said...

Happy anniversary. Wish both of you happily ever after.

Mamamya said...

hepi anniversary sweetie jaja n zack (zack x sweetie yerk..heheee )

naper jaja yg kat kartun tu montel n gebu...cun lagik jaja yg real :D

akak doakan semoga ikatan perkahwinan ini akan membawa kamu berdua ke syurga....dimakbulkan Allah rezeki yg SATU itu...amin.

Mamamya said...

ehhh..pembetulan.. gmbr yg kat kartun tu x montel n gebu... (typing error la pulak...)

JaJa'Z said...

syue..thanks banyak2 yek....

JaJa'Z said...

kak lieya...hahah, zack pun salahkan jaja sbb dia kata mesti jaja rasuah kartunis tu lukis muka jgn jd montel..padahal takde kena mengena pun..tapi sebenarnya ffrust jugak..sbb tak gaya langsung muka jaja..hehehhe

thanks atas doa akak..moga2 dimakbulkan allah...aminnn

Related Posts with Thumbnails