JaJa'Z Latest Stories

Wednesday, February 8, 2012

Wordless Wednesday : Korang Aderrr?

15 Beu-T Is Talking:

mamyharraz said...

amboi seksinya udang tu mmg tergoda sgt ;)

Tuan Punya Blog said...

wow..memang terbaik dari ladang la...eh eh silap, terbaik dari kolam la...

Mamamya said...

dah musim memancing lagi ker??

Salina@IbuAqil said...

Perghhhhhh!!!
Besar nya... ;)

εïз mummyHaza εïз said...

alololo busau nye... best klu goreng kunyit.. nyumnyum

JaJa'Z said...

mamaharraz..yang tukang amik gambo ni lagi tergodaaaa..hehehe

JaJa'Z said...

kasih, tu la pasal..terbaik dr kolam..hehehhe

JaJa'Z said...

kak lieya..takde lah..malas nak start memusim kan lagi..heheh..kang manjang nak gi jek..heheh

JaJa'Z said...

ibu aqil..ni kecik lagi..yang ada lagiiiiii besauuuuu.. :p

JaJa'Z said...

mummy haza..yup..goreng mcm tu je pun sedap dah..isinya fresh lagi ni..tapi kalau dpt yg ori dr sungai lagi syok...

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

pergghhhh.. bestnyer,
sepit biru ni.. my febret!
salu masak lemak cili api, terangkattttt.. =)

JaJa'Z said...

Leily..jaja selalu goreng jek..tapi buat masak lemak cili api pun syok jugakkk./...

azura samsuddin said...

sedapnye udang besar2 gitu puas makan tp kena makan sorang2 lagi puas wahhhh tamaknyer hehehe

JaJa'Z said...

zura...idok la dapat sekor ni jek..ada lagi..tapi yg byk makan nya jaja la..sbb zack tak brapa sgt..dia suka tangkap udang jek...

Masya said...

udang galah.. besarnya...

Related Posts with Thumbnails