JaJa'Z Latest Stories

Sunday, February 19, 2012

Cek Pertama Dari Nuffnang... :-)

Alhamdulillah....
Ni lah hasil sampingan yang jaja dapat sejak 4 tahun berblogging... 

Walaupun bukan niat utama jaja berblogging untuk dapatkan duit..
tapi apa yang dapat ni..adalah rezeki...
Terima kasih banyak2 untuk semua yang setia berkunjung ke blog jaja
yang tidak seberapanya ni....

Love you all....

19 Beu-T Is Talking:

Repunzal said...

Waaa best nye kak jaja

::Azura Rahman:: said...

tahniah Jaja.. dapat jgk hasil dgn berblogging kan.. syukur rezeki..

akak ni ntah biler la nk dpt.. huhuhu..

JaJa'Z said...

linda..alhamdulillah..hhhehe

JaJa'Z said...

kak zura..alhamdulillah..wlpun tak byk mana..tetap bersyukur...

mzhany said...

jaja, bagusnya jaja tahan eh n kumpul2, ahaha hany ni cukup je gatai tgn nk cashout.

Nieza said...

alhamdulillah....tahniah jaja..rezeki tu:)

Mamamya said...

alhamdulillah..blh la buat beli kasut baru..:)

Zalia said...

bestnyaaaa... :)

azila said...

alhamdulillah..zla pon br cash out cek pertama..heheh.xsangka ader gak wpon jarang beno update:)

JaJa'Z said...

hany..kalau ikutkan, nak biar kan jek..tapi simpan lama2 pun puas jugak..tu yg tekan jugak tu...heheh

JaJa'Z said...

nieza..alhamdulillah nieza wlpun sket jek..tapi tetap rezeki..

JaJa'Z said...

kaka lieya..tu lah kan..bleh cari sepasang dua kasut baru..heheh

JaJa'Z said...

zalia..alhamdulillah....

JaJa'Z said...

zila punya mesti beratus2 ni...jaja nya seciput jek..but alhamdulillah..puas menunggu nak cashout..

annazanariah said...

tahniah kak jaja... boleh la belanja saya kfc.. hehehe...

εïз mummyHaza εïз said...

WAHHH REZEKI JAJA TU.. CONGRATE...

HAZA? HEHEHE XPERNAH PON.. :)

JaJa'Z said...

anna..wah, dia buat mcm dia dok ktn plak yek..hehehe

JaJa'Z said...

mummyhaza..alhamdulillah...

Gadis Kampung said...

tahniah dapat juga cek dr nuffnang..salam perkenalan dari GK..JEMPUT KE BLOG GK

Related Posts with Thumbnails