JaJa'Z Latest Stories

Friday, January 13, 2012

Keletah Waqi!

Diam tak diam...
dah setahun 5 bln dah si waqi ni...
rasa mcm tak nak je bagi dia membesar..nak dia kecik2 mcm ni jek..
jaja rasa macam tak puas lagi nak main2 dan melayah kerenah dia hari2...

Apa kes sampai tertonggeng2 ni?



Oh! Layan Boboiboy rupa2nya...

Ni la kerja waqi tiap2 kali dia datang kat umah jaja...
masuk je umah..mesti dia paw nak tgk apa2 kat lappy...

Nak nak nak...

tu la ayat wajib waqi sambil tunjuk2 kat lappy jaja tu...

Kalau tak tgk Upin Ipin...layan dia tgk Boboiboy...



Kalau tengah tgk Boboiboy..jangan harap la orang kacau dia nak layan...
orang panggil pun dia buat tak tau jek...
gerammmmm :p

Meh layan video waqi yang sempat jaja rakam ni..
hehehehehhe

video

Tiap kali video buffer..waqi pun..
nak nak nak...

Awat suara aku mcm suara kepit2 jek..hehhe

^___~

10 Beu-T Is Talking:

kasih suci said...

comey sungguh dak Waqi ni...part dia menari tu paling comel...hehehehe

ieda said...

budak2 nie dikk suke tgk citer2 macam nie .. leka je kan
sekecil waqi dah paham nak tgk .. dah besar sikit macam anak akak lakk ultramann lahhh .. upin ipinn lah .. feninn
sampai kena beli cd huhuh

dieya said...

dieya tengok muka waqi pun ada rupa boboiboy.. hahhaaaa

~izan~ said...

suara auntie jaja tu ala2 kotrol ayu gitu ekeke..siap goyang2 tu smbil tgk hehe...jejaka pemalu celah bantal tu hehe

wan nurul hezrina said...

budak mmg ralit kalau layan kartun

JaJa'Z said...

kasih..kalau menari pun comel..dia menangis pun rasa nak gigit2 jek pipi dia..

JaJa'Z said...

kaka ieda..setakat ni dia tak menunjuk ke arah suka ke kartun mcm ultraman tu..suka upin ipin ngan boboiboy jek..

JaJa'Z said...

dieya..bukan setakat boboiboy..rupa upin ipin pun ada..kakakkaka

JaJa'Z said...

izan..mujur tak terkeluar suara jantan mak nokkk..serammmmm

JaJa'Z said...

wan..tu lah..kalau bagi tgk kartun...senyap je dia...

Related Posts with Thumbnails