JaJa'Z Latest Stories

Friday, January 27, 2012

From Maldives With Love...

Yeay! Dieya on vacation again....!
E'eh..orang lain yang gi vacation..jaja plak suka kan...
for sure la suka...
nak2 plak kalau Dieya yang gi vacation...
sah2 ada la jaja dapat cenderahati lepas tiap2 kali Dieya gi bercuti tu...
hehehhehe

So, kali ni Dieya dan kawan dia ke Maldives plak..
minah sorang ni kalau nak gi bercuti ke mana2, memang senyap2 jek..
tau2, dia dah on kan mode OOB dia tu...
apa itu OOB?
Out of blog la...

Ni ada 2 keping gambor Dieya yang sempat jaja cilok dr blog dia..
hehehhe
jangan marah haaaaaaaaaaaaaaa :p

See! memang lawa betul pemandangan kat sana...
dengan laut yang membiru....uish...terpesona betul lah...

Dieya, akak suka gambo ni...
sebab Dieya dah jadi ala2 model time ni kan...

ramai pelacong2 lain yang amik gambo Dieya gak..
hehehhe

Lepas Dieya balik..terus dibuat acara lelongan FM..
apa lagi..harus la sepantas kilat gak jaja memilih....
and pilihan jaja..sah2 la yang besar sekali kan...amik kuda laut tu...
nak lawan ngan kuda laut orang Spain..hehehhe

And hari sabtu lepas...
selamat dah kuda laut tu mendarat kat umah jaja ni....

Jaja parking kan kuda laut tu sebelah2 FM yang Dieya pernah bagi utk jaja
dari sesi vacation dia yang lepas2...

Thanks so much Dieya....
Kepada yang teringin nak baca sesi pengembaraan Dieya ke Maldives...
bleh klik kat SINI yek...

10 Beu-T Is Talking:

Lelord said...

hehhehe sok nak call mak la tanya dh smpai lom akak punya ikan

ehemmm nampak camel cun di situ

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah bestnyeee.....

JaJa'Z said...

kak lela..akak punya pos ke melaka ek..jaja dah agak dah..akak mesti komen pasal unta cute tu..hehhehe

JaJa'Z said...

hawa...memang la best dik...

εïз mummyHaza εïз said...

wahhh bestla kat fridge jaja banyak fm obersi... huhuhuhu best,,,

JaJa'Z said...

mummy haza...
kebetulan jek, ada member2 yang gi jenjalan...kita menumpang je lah sket..hehehhe.

Mamamya said...

jajaaaaaaaaaaaaaaa.....akak punya x sampai lagik!!! :( mana lah pi sesat FM nih...

dieya said...

ehh tak marah laa kak. nasib baik k jaja pilih gambo2 yg cun. kalau tak cun mmg kena saman nih! :-D

happy sgt k jaja dah dpt kuda laut tuh. risau dah ingat tak sampai. tp actually ramai lg yg lom dpt. heran betol.. org jauh dah dpt, org dekat tak dpt2. apa cer laa pos msia ni.

JaJa'Z said...

kak lieya..tah2 fm ikan tu semuanya pakat2 lari balik maldives kot..hehhehe..sabaq la..hopefully isnin nanti dapat..

JaJa'Z said...

dieya, mesti lah akak amik yang cantik2..takkan nak amik gambo ikan yg kena kerat2 kat pasar tu plak..ekekke..

tu lah, heran jugak ni..semua kuda laut dah sampai destinasi...yang ikan2 kecik ni tah kemana hilangnya...

Related Posts with Thumbnails