JaJa'Z Latest Stories

Saturday, October 22, 2011

Asal Hujan jek..Mula Lah Lapar,,


Asal hujan jek...lapar..asal lapar jek hujan...
hehehhehe

Kalau dah dok kat umah...mulut ni manjang nak mengunyah jek kerjanya..
padahal baru selang berapa jam jek lepas makan nasi..
dah rasa nak kudap2 lagi...

Bahan2 pun ada lagi...
jadinya petang tadi jaja buat Cheezy Wrapping Burger..
macam biasa lah menggunakan SOS KEJU JALAPENO...

Bahan2 lain mcm biasa lah..ada salad,hirisan tomato,daging burger,
mayonis, sos cili dan sos keju jalapeno...

Daging tu jaja hiris panjang2 supaya senang sket nak menggulung...
makan panas2 memang kenyang kalau pekena seketul ni pun...

Jemput makan semua....

8 Beu-T Is Talking:

sarzli said...

sedap ni...nyum2

Cik Ina Do Do Cheng said...

ambo sedapnya, terliur cik ina dah belum makan lagi. kui kui. pasal cheese ni memang tak menahan.

JaJa'Z said...

sarzli..jemput makan...

JaJa'Z said...

cik ina..nak try ke...takde masalah..bleh order ngan jaja yek kalau nak merasa...

Lelord said...

hehehhee x hujan kat doha ni pun akak lapo camtu tu...baru jek makan lempeng ngan sambal bilis

JaJa'Z said...

heheh..kaka lela manjang lapor ekkk..panas pun cari makanan kan...

azura samsuddin said...

amik resipi ek, sedapnyer ..suke wat simple2 cmni sbbnye kdg2 anak mkn yg simple2 dr yg ibu masak beria2 tu ;)

JaJa'Z said...

azura..jemput2..silakan amik...

Related Posts with Thumbnails