JaJa'Z Latest Stories

Saturday, October 22, 2011

Hujan dan Dingin....


Sejuk kemain hari ni....
mana tak nya..hujan turun sejak malam td sampai skang ni tak berhenti2 lagi..
nak bangun td pun macam malas jek rasa...
tapi disebabkan perut lapar..kena la jugak bangun..hehhe
dasar pemalas betul kan..?

Plan hari ni , jaja ingat nak ke pasar..walaupun hujan....
tapi kena cari jugak barang2 nak masak...
penat dah seminggu dok makan makanan kedai jek...
tapinya...sekali pikir...alahai, malasnya nak bersiap..malas nak drive...
malas nak masak pun ye jugak...

Dalam kepala ni jaja dah terbayang nak masak kari daging..
goreng ikan sket..buat sambal belacan..and settle..!

Korang plan apa hari ni?

4 Beu-T Is Talking:

Cik Ina Do Do Cheng said...

tima kasih singgah dan komen blog cik ina.

tak de plan apa-apa hari ni, masak, makan , tido ngan tunggu hujan.kui kui kui.

JaJa'Z said...

amboi cik ina..tunggu hujan tu...hehhe..kat sini takyah tunggu..dok mencurah2 dr semalam..heheh..sejukkkkkkkkkkkkk

Gen2Merah said...

sini pun baru sebentar tad hujan.. tapi dah redah.. hujung2 minggu macam ni nak berehat2 sepuasnya.. ehee

kasih suci said...

kat JB hujan petang...time tu mmg syiok sgt tido..

plan masak2 arini? mmm mau goreng ikan terubuk masin...kebetulan kwn pergi sarawak, tu yg kirim sekali...

Related Posts with Thumbnails