JaJa'Z Latest Stories

Monday, July 25, 2011

Dialog Yang Sedap DiDengar...





" Ya Allah, aku tidak meminta seorang yg sempurna,
namun aku meminta seorang yg tidak sempurna,
sehingga aku dapat membuatkan dia sempurna dimata Mu,
Kuperlukan seseorang yg memerlukan ku sebagai peneguhnya,
seseorang yg memerlukan doaku untuk kehidupannya..
seseorang yang memerlukan senyumanku untuk mengatasi kesedihannya...
seseorang yang memerlukan diri ku untuk membuatkan hidupnya sempurna.
Bantu lah daku Ya Allah, tunjukkan daku jalan2nya..."

~ Amni ~
Stanza Cinta - Episod 5

14 Beu-T Is Talking:

alinac lover said...

sweet je kan

JaJa'Z said...

alinac, kan kan kan??? sukerrr!!!!
:-)

ieda said...

syahdu je bila baca .. nak2 kalau ati tgh lara nie huhuhuh bertambah sedih lah dik huhuhuh

JaJa'Z said...

kak ida,tu dialog masa amni tengah berdoa lepas solat..skrip tu memang sedap didengar...

Gen2Merah said...

saya suka tengok pic berbanding skripnya... hihihihih..salamkunjung mengunjung ye

JaJa'Z said...

en gen2 merah....biasa lah..gambar2 lebih mudah menarik perhatian dr kata2nya..heheh

~izan~ said...

parah dah ni..semua stanza n filem2 n drama ada AA akan penuh kt sini hehe

Mamamya said...

setuju dgn komen 'izan' mmg demam AA lah jaja nie.... :D

teratai said...

begitu puitis tapi disulami makna yg dalam sekali!

JaJa'Z said...

izan: terima lah kenyataan...bahawa kawan mu ini makin parah..hehhehe...

JaJa'Z said...

kak lieya, bagi lah chance kat adik mu ni...hehhe..wlpun tak dapat memiliki secara realiti..meminati secara maya pun jd lah..hahahha

JaJa'Z said...

teratai: kan kan? sedap sungguh kata2 doa tu...kredit tu penulis skripnya...

Uncle Lee said...

Hi Jaja'Z, I was at Danial's pondok nak check out noticed your cool callsign. Love your name....
Wow! You sure got one handsome hubby. Love his moustache and jangut, macham tu 3 Musketeers.
And he too has good tastes in a wife, dapat a traffic stopper attractive isteri.


That portrait you? Wow, thought an Egyptian actress.
Phweeeeet! Ha ha.
You have a nice day, and keep a song in your heart.
Best regards, Lee.

JaJa'Z said...

@Uncle Leethanks soooo much uncle Lee....

Related Posts with Thumbnails