JaJa'Z Latest Stories

Wednesday, June 22, 2011

Tak Pasal2 Jek....


Apa lah punya 'hantu' citer Nora Elena ni...
or bleh jaja katakan 'hantu' kat hero ngan heroin nya...
citernya dah seminggu habis tayangan kat tv..tapi mood 'Nora elena' jaja
dok tengah membara lagi ni..
hehheh
giler angau dah ni...!

Kerana Nora Elena jugak lah...
tak pasal2 jaja boleh 'ter'beli online novel ni...


Yang dah baca buku ni masing2 dok kata watak Seth dlm novel dikatakan
lebih romantik dari watak yang dilakonkan oleh Aaron Aziz...
sebab tu jaja ni meluap2 rasa nak beli ..kan dah beli!
ha! amik kau...

Dan maybe tak lama lagi, jaja bantai cari novel Stanza Cinta plak...
mana lah tahu kan...
semua ni penangan pelakon lelaki macho tu lah..
haiyooo!!!!

Tak lama lagi akan keluar plak movie hasil adaptasi juga dari novel
bertajuk Ombak Rindu...
juga turut dilakonkan oleh Aaron Aziz dan Maya Karin...
Novel tu jaja dah baca...dan seriusly best..
huh! harus ditonton ni...Aaron Aziz punya pasal...
hahah!
giler teruk dah ni...
En Zack jangan marah haaaaaaa :-)

16 Beu-T Is Talking:

Lina said...

wahhh hebat tul penangan nora elena yer hehe

JaJa'Z said...

lina: tu la pasal...betul2 penangan...hehehhe

ita citot said...

hebat sungguh penangan aron aziz nih. kak jaja klw tgk kl gangster, mesti lagi bertambah kegilaan nih. hehehee ;)

JaJa'Z said...

ita..tu la pasal...nak pi tgk wayang mcm malas la plak..takpe2..akak tunggu astro first...heheh

dieya said...

tuh dia.. kegilaan aaron aziz makin menjadi2 nih!

dieya tak tgk langsung nora elena tu.. tak sempat laa..

JaJa'Z said...

dieya: tu lah pasal..memang kena penangan betul2 ni...haru sunggoh!

Mamamya said...

perghhh...kira peminat fanatik nih....

akak same to dieya...mmg x penah tgk pun...x der masa la jaja....:(

tp kan novel ombak rindu tu akak penah baca lbh dari sekali...huhuhuuuuu...sedoh giler citernya...m'leleh2 ayak mata...berat watak izah yg maya karin bawa tu....kita tgk apa hasilnya nnti...

Anis Syuhada Nazari said...

wah sis jaja kiter geng lah.
anis pon suka sangat tengok nora elena. novel pon dah habis baca.hehe
Aaron Aziz?memang minat:)

ziraziz said...

novel ni dh bce dlu2...tp pnjm kat kwn je ms tu..pas ni kne bli jgk la..ha3...

marina anakcikbob said...

sebenarnya baca novel lebih feel dari tengok cerita.kita boleh membayangkan watak, persekitaran. err.. pinjam kak. tehee..

Kalamhati said...

hehehe jaja dah ber'hantu'..

ombak rindu tu kak wan dah baca gak..mmg best!

JaJa'Z said...

kak lieya: memang tengah kemaruk ni kak..jaja pun tak sempat gak tgk..ni main ulang tgk kat tonton jek...
jaja pun tak sabar nak tunggu diombak rindu...dah la heronya pujaan malaya..harus la tgk kan...

JaJa'Z said...

anis: kita bleh gang la kalau macam ni..novel akak baru on da way..tu yg lagi tak sabar tu...hensem kan mamat tu? hehhehe

JaJa'Z said...

zira: akak memang tak pernah baca pun..tak pernah tau pun kewujudan novel tu..beli jangan tak beli zira...

JaJa'Z said...

marina: ramai yg cakap watak seth dalam novel lagi syok...tu yg akak lagi tak sabar nak tgk ni..hehhe..nak pinjam..bleh bleh....

JaJa'Z said...

kak wan: tu lah..hantu kak limah pun tak teruk macam ni..hehheh

Related Posts with Thumbnails