JaJa'Z Latest Stories

Tuesday, June 21, 2011

Habuan Untuk Orang Frust!


Sebab frust sangat pagi tadi...balik umah pun muncung jek..
masuk jek umah..tetiba ku dapat rasakan sesuatu yang menusuk kalbu ku..
seakan memanggil2 ke dapur...

Mariiiiiii...Mariiiiiiiiii.....

Kaki laju ke dapur...lalu ku selak tudung saji diatas meja makan..

Oh Terkejut mak kau!!!!
DURIAN!!!!!

Takyah la buat2 menjerit..Kak Zah bagi untuk awak tu..
makan lah...

Hehehhe..En Zack ni macam tau2 jek bini dia ni hantu durian...
seriusly sedap isinya..manis2 lemak gitu...
licin semua sekali jaja bedal terus...makan tanpa prejudis!
hehehhehe

Sambil makan tu sambil terbayang dok genyeh2 bebudak yg tak siapkan
kerja rumah yang jaja bagi..
nasib baik tak tertelan sekali biji durian tuh..
^____~

12 Beu-T Is Talking:

niey_muhaini said...

Salam jaja..

terkejut gak tgk durian yg sedap2 je landing atas pinggan tu..adui kempunannya nak mkn durian gak..

singgah & follow..

sarah-najwan said...

moleknya isi duyan dio..tergolek cun atah pingge..

JaJa'Z said...

niey: kat kuantan ni ada lagi duriannya..kalau rasa teringin sangat, mai la kuantan..

JaJa'Z said...

kak zia: tu la pasal..molek2 isinya..licin semua sekali..

Kalamhati said...

tengok ke kaler durian tu pun dh tau isi dia sedap..hehe kecur air liurkuuuu

JaJa'Z said...

kak wan..kat jalan gambang banyak lagi.ni..mai la menjengah..

Mamamya said...

menawan sungguh lah durian tu jaja...akak teringin nak merasa durian musang king tp x kesampaian lagik.....

JaJa'Z said...

ni durian biasa2 je kak lieya...musang king tu jaja tak pernah jumpa la plak...kalau ada pun maybe mahal kot ..

PatinPasta said...

Jaja,
Molek benor tengok isi durian tu yek. Mesti lemak berkim je rasa. En Zack tak makan durian ka?

JaJa'Z said...

kak aida: zack memang tak makan durian..mamat tu lagi teruk..dengan buah skali tak makan...jaja pun makan durian jek..tapi apa2 masakkan yg campur durian jaja tak makan..hehhe

Nur Hawa Mohd Zin said...

adoyai kak...sedap la pulak...semalam pergi pasaraya..memandang sepi je buah ni..masuk blog akak..terliuq!

JaJa'Z said...

sama la ngan akak..hari2 ulang alik gi sek memag lalu depan gerai jual durian..tapi tak heran pun..hehehhe

Related Posts with Thumbnails