JaJa'Z Latest Stories

Thursday, June 9, 2011

Nasi Ayam Penyet...


Kalau baca blog blogger2 dok sekitar KL selalu la diaorang ni dok citer pasal
makan kat restoran nasi ayam penyet ni...
dok kata ayam ni garing sedap berkerak2 lah..sambal dia piaw lahh..
jangan kata blogger2 KL jek..sampai ke Qatar ngan Bangkok
resipi nasi ayam penyet ni gi ke sana...ehheheh

Tapi jaja ni punya lah ketinggalan zaman..
rupa2nya restoran nasi ayam penyet ni dah buka cawangan kat Kuantan dah selama ni..
nampak sangat la jaja ni jarang sangat keluar ke bandar nun...
orang dah tau lama, jaja baru terhegeh2 nak gi..
tu pun kebetulan gi main bowling kat Megamall hari selasa lepas...
kalau tak, sampai ke sudah la jaja tak tau....

Insyallah, lepas2 ni bleh la try...
bila dah dapat rasa sendiri baru lah orang tak bleh perkununnnnn..
hehehehhe

10 Beu-T Is Talking:

SyahmiFikri said...

wah! syahmi pon tak tau gak..

harus terjah la sini kann...

yea! at last.. dapat gak g anant

dieya said...

lama tak makan ayam penyet ni.. nyummmm!

JaJa'Z said...

syahmi...kalau ramai ah banyak dok kata pasal AP ni..kita kena lah try jugak..baru la tau kan...

JaJa'Z said...

dieya memang dah dok kat kl tu..pi la terjah kedai AP ni...mesti banyak kat sana jual...

Nur Hawa Mohd Zin said...

heheh tak pernah makan...sebab nasi ayam penyek mahal

JaJa'Z said...

hawa: tapi kena lah rasa jugak hawa...baru la tau rasanya...pastu kalau terror bleh la buat sendiri..mahal macam mana tu?

Kalamhati said...

ha'ah kak wan pun perasan masa pegi ke ECM before cuti aritu..huhu

Mamamya said...

lelord rajin buat nasi ayam penyet nih...akak dah resepi dr bangkok...tp ntah bila nak buatnya...huhuhuuuu....

JaJa'Z said...

kak wan: kat megamall la kak..bukan kat ecm....tu lah..bebila nanti kena terjah ni..

JaJa'Z said...

kak lieya: tu yg jaja perasan tu..kaka lela banyak kali kot dah buat..pastu kak mynn kat aussie tu pun selalu gak buat..

Related Posts with Thumbnails