JaJa'Z Latest Stories

Saturday, April 2, 2011

Duty Ke Taman Pertanian...

Gitu la kalau dah jadi cikgu ni..
xtvt sekolah tak kira masa...on weekend pun kena bertugas jugak..
tak pe la..kami kan 'yang menurut perintah'
nak tak nak, ikut kan jugak ler....

Insyallah, lepas zuhur kang jaja akan bertolak ke Taman Pertanian
di Indera Mahkota untuk Kursus Orientering...
bukan jaja yang berkursus yek..tapi student2 sekolah jaja..
jaja just jadi ajk pelaksana jek...kena jaga masa penamat
tu pun kira ok dah tu...
sama macam tahun2 lepas jugak la....
ni aksi bebudak jaja kursus orientering last year..
cerita penuhnya korang bleh baca kat SINI okeh...

ok lah, nanti apa2 hal jaja sambung kemudian tau..
skang ni nak mula memasak dah..kang lapar plak En Zack tu 
dok kat umah ni sorang2...

Selamat berhujung minggu semua :p

2 Beu-T Is Talking:

LehaMY said...

Selamat berhujung minggu kak jaja . hehehe =D

dieya said...

happy weekend k jaja!
dobby tanya bila nak dtg kl?

Related Posts with Thumbnails