JaJa'Z Latest Stories

Saturday, April 2, 2011

AMY SEARCH Pengetua Akademi Fantasia Musim Ke-9

Akhirnya terjawab segala persoalan siapa kah pengetua AF
untuk musim ke 9 ni...
dari pandangan jaja, pemilihan Amy sebagai pengetua kali ni
ada lah yang terbaik...

Dan intro dr Pak Nil semasa nak mengumumkan siapa
gerangan pengetua AF9 tadi betul2 menjadi...
semua orang pakat dok ingat 
penyanyi tersohor dari seberang si Ahmad Dhani la kot yang 
akan jadi pengetua tadi...
Fuh! mujur la bukan...kalau amik Ahmad Dhani tu..
jaja rasa tak berapa nak kena la rasa2nya...

Untuk semua peminat2 setia AF..
selamat berdemam AF la yek...

4 Beu-T Is Talking:

kasih suci said...

phewittt.....hehehehe
tak tau la dpt ke idok lyn AF kali ni...almaklum la, suami kaki bola..huhuhu

dieya said...

dah macam american idol pulak.. diorg panggil steven tyler.. AF panggil amy search. rock kapak!

JaJa'Z said...

kasih, alaaa takkan tiap2 kali AF ada bola dik..boleh jek nak nyelah sket2..tak pun guna la kuasa VETO kejap..hehehhe

JaJa'Z said...

dieya: tu la kan.kita tgk plak mcm mana style amy bila jd pengetua..yang akak tgk semalam...amy tak bersalam dengan bebudak pompuan...

Related Posts with Thumbnails