JaJa'Z Latest Stories

Thursday, March 24, 2011

Ke PGA Galing...

Agak bz hari ni, sampai kan jaja nak post entry pun tak menyempat dah..
kejap2 lagi jaja dah nak balik..
petang ni giliran jaja untuk hantar bebudak Kadet Polis ke
Kem PGA Galing..
diaorang ada  latihan penggunaan kompas plak...

Tahun lepas jaja dah pernah hantar bebudak kadet kat situ gak..
tapi untuk latihan kawad kaki...
kalau rasa nak baca..bleh rujuk entry ni yek...

4 Beu-T Is Talking:

MIZZ SUE (asam.garam.gula) said...

RUMAH SU DULU!!!! DARI DARJAH 3 SMAPAI SPM...RINDUNYE

dieya said...

aik.. cikgu ICT jadi cikgu kadet polis pulak??? tabik cikgu!!!

JaJa'Z said...

su, dulu dok dlm PGA ke? hehhe..PGA dah banyak berubah..banyak bangunan2 baru...

JaJa'Z said...

dieya, lama dah jadi cikgu kadet polis..malas nak hebah2kan jek..kang asyik kena suruh buat tabik hormat je plak..

Related Posts with Thumbnails