JaJa'Z Latest Stories

Tuesday, January 26, 2010

Satu Petang Di Kem PGA Galing Ktn...

Assalamualaikum...
semalam selamat semuanya menghantar dan mengambil smula
student jaja yg gi latihan kawad kaki
Actually 2 minggu yg lepas jaja and geng2 cikgu penasihat
Kadet Polis gi survey tempat ni
for sure la the tourist guard nya...jaja la..
2 orang lagi member tak tau mana letak nya PGA Galing ni
Ari tu dapat tengok dr pintu luar je..
Smalam dapat masuk dalam kem ni..
Wah!!! macam best je..kawasan dalam kem lawa...bersih..
kalau la sekolah jaja pun macam tu..best nya la..
*
*
*
*
So, tepat kul 2.45 petang jaja dah selamat sampai
dan tinggalkan minah2 tu kat padang kawad
then jaja meneruskan aktiviti macam biasa la ke gym
dr dok 'tercongok' je..baik jaja gi gym kan
kul 5 ptg jaja dah selamat sampai smula untuk jembut minah2 tu...
sempat la tgk bebudak buat latihan kawad
usharrrr abang2 polis....opsssss...sorry en zack...

Gigih berlatih kawad
Time ni memang matahari tengah terik
Abang Polisi aka Jurulatih kawad

" kiri..kiri..kiri kanan kiri.."


Ramai jugak budak2 berlatih kawad kaki
sebuah sekolah hantar wakil 2 orang...
tapi macam ramai je...
" Barissss!!! Lurus kan Barisan!!!!!! Kereta2 berderet nak jemput anak murid masing2
Yang menjemput bukan parent ek..cikgu2 nya..
Keliling hutan Kem Galing ni...
Kawasan kediaman polis2 ni kot...
mak datuk..tingginya lah rumah
kalau sekolah tinggi macam ni..mau tercabut lutut naik
Kawasan Kem
My students
Bascha n Zakiah
Cik Gen2 pun nak menempel gak...
Last but not least
Cikgunya harussssss la ada jugak...
*
*
*
*
*
Dah!! Dah!!
cukup2 la bergambo tu...
MOH BALIK!!!

1 Beu-T Is Talking:

Related Posts with Thumbnails