JaJa'Z Latest Stories

Sunday, March 20, 2011

Akhirnya..Merasa Jugak :p

Rasanya dr minggu lepas lagi jaja dok teringin nak makan
sotong goreng rangup ni...
tapi tiap2 kali jaja gi pasar..sotong yang besar tu memang takde...
sotong kecik2 or sotong 'jarum' tu banyak la..
tapi mana la sesuai nak buat goreng cenggini...
tak puas la nak makan....

Alhamdulillah, tadi jaja gi pasar akhirnya dapat juga beli..
tu pun ada dalam 4 ekor jek..
cepat2 jaja bedal empat2 ekor sekali...takut dapat kat orang lain kan..
hehheheh

Balik umah, terus siang2 sotong..then goreng...
dapat jugak la sepinggan penuh..
last2 nasi tinggal..meratah sotong ni jek kitorang laki bini...
memang puas! tang kerak2 tu yang syok...
rangupppppp jek....

10 Beu-T Is Talking:

LehaMY said...

kecur liur..... lapar terus! hehehehe =D

Mek Norfa said...

nak sikit..bestnya

dieya said...

nak sotong goreng tepung besar lengan!

JaJa'Z said...

leha: mai umah meh..ada janggut sotong lagi ni...

JaJa'Z said...

norfa...mai2..ada sket lagi ni...

JaJa'Z said...

dieya: sotong besar lengan??? mak ai..tu bapak sotong tu..mana la akak nak cari dik..kena pi candat dulu la kot..hehehhe

ibuayu said...

wah nampak sedap..macamana nak bagi tepung tu rangup ye

Suzie said...

jaja,nak resepi sbb buat tak pernah la nak jadi

JaJa'Z said...

ibu ayu....takde petua2 la..guna tepung segera jek..hehehe

JaJa'Z said...

kak suzi...takyah resipi2 la kak..jaja guna tepung segera jek...jaja guna jenama puteri ayu...hehhe

Related Posts with Thumbnails