JaJa'Z Latest Stories

Thursday, February 10, 2011

From Qatar With Love

Dalam rasa kepenatan balik dr sekolah semalam
jenguk2 dalam peti surat..

E'ehhh..ada surat la...Ada sekali bau padang pasirrrrrrr

Hehhehe..
Million thanks to Kak Lela
ada juga cenderahati dr Qatar untuk jaja yek :p
Macam tau2 jek jaja tengah giler nak kumpul menda alah FM ni..
sekali dapat FM unta daaaaaaa
cute kan...
ni hadiah sagu hati sebab jaja joint contest kat blog Kak Lela dulu.. 
Selamat dah jaja tepek FM yg Kak Lela bagi kat esbok jaja...

Jaja'Z: Ada sesapa nak jual FM tak kat jaja??

12 Beu-T Is Talking:

Citarasa Rinduan said...

salam..
jaja...ayu dapat 2 hari lepas...
sangat cute kan...
geram tau...ayu tak lah pengumpul FM..sebab umai akan kutip....dan buh dalam kotak permainan dia..so..
ayu nak perap dulu

thanks kak lelord..............

*luv Syahnia* said...

owwhhh akk suke kmpul erkk
t ain p mana2 ain belikn
utk akk yea..tp kne pos
RM dulu..hehehe ;)

cumel unta tu ^__^

JaJa'Z said...

ayu: jaja skang ni baru nak mengumpul..sebab ramai kengkawan blogger yg suka jenjalan gi merata tempat..nak la jugak sebagai kenangan kan....

JaJa'Z said...

ain!!! nak! nak! nak!..setakat bagi RM..no hal..nak gi memana bagitau akak ek.....

dieya said...

suka tengok fridge magnet 3 negara tu terpampang kat fridge k jaja :-)

apasal rama2 tu dah patah sayap? ciannnn...

JaJa'Z said...

Dieya: fm rama2 tu sebenarnya orang yang bagi..dia pos sekali pasal akak beli tudung dengan dia..tapi bila dapat sayap dia dah terserepih...sayang kan...

Mamamya said...

comel kan..akak pun dah dapat 2 hari lps....blm sempat buat n3....

Lelord said...

ekekekek sama2....tau tak tuk diri sendiri xde pun lg FM camel tu. Seb la mmg dok sana

mzhany said...

jaja, hany pun suke fm ni. umm nanti hany balek kelate hany roger jaja eh utk fm cute tuh yer...

JaJa'Z said...

kak lieya: cute kan...fancy2 unta..hehhehe

JaJa'Z said...

kak lela: akak takpe la..memang dok sana pun..bleh borong banyak2..

JaJa'Z said...

hany: wajib roger2 jaja bila nak balik kelate tau..geram jaja tgk...

Related Posts with Thumbnails