JaJa'Z Latest Stories

Friday, January 14, 2011

LADAP on Friday ?? Eiiiii,Nyampoh!

Punah segala perancangan ku!
Pagi tadi baekkkk punya plan nak gi singgah Giant masa En Zack gi solat Jumaat
hajat hati tu nak la cari roti pita..nak lancarkan percubaan menu baru..

Alih2 pagi td member cakap kat kantin...petang ni ada LADAP kul 2.30 petang

LADAP hari jumaat???

Adoi laaa...amat2 la tak prihatin...
dah takde hari lain ke nak buat?  hari isnin next week tak boleh ke nak buat LADAP tu..

Ni lah yang nak marah sangat2..
tapi apa kan daya

Saya yang menurut perintah!

Jaja'Z: Kuli jek!

P/S: LADAP = Latihan Dalam Perkhidmatan a.k.a In House Training

10 Beu-T Is Talking:

Ogy said...

LADAP??? hmm apa tu ek? hik3

mzhany said...

apakah itu LADAP???

JaJa'Z said...

Mamagee: Takkan tak tau kot mama..LADAP= Latihan dlm perkhidmatan..ala2 in house training la..

JaJa'Z said...

hany: latihan dlm perkhiodmatan..

Salina@IbuAqil said...

Cik Jaja!! Ibu ingat LADAP 2 sejenis makanan.. Hihihihihihi

dieya said...

puas laa dieya dok pikir amenda LADAP ni.. nasib baik ada p/s cinonit kat bawah tu.
sama ngan Salina@IbuAqil ingatkan makanan :-D

sis_fazi said...

antara kelebihan LADAP ialah aku dapat melayari blog mung!!!! sebab, boringggggg

JaJa'Z said...

ibu aqil: aiyooo...takkan la nama makanan LDAP>.tak sedap betul bunyi nya...

JaJa'Z said...

dieya: tak biasa dengar LADAP ek..i tot semua orang kerja kerajaan tau..rupa2nya ramai yg tak tau...

JaJa'Z said...

sis fazi: yang tu i sukerrrr ..hahahha

Related Posts with Thumbnails