JaJa'Z Latest Stories

Thursday, January 6, 2011

Hujan Lebat Di Bumi Kuantan...

Dari awal pagi tadi sampai la ke skang ni kul 10.10 am...
hujan dok turun lagi ..lebat kemain...
kat luar tu pun dok gelap lagi cuacanya...

memang dugaan betul la time pagi2 hujan ni..
bawak keta pun kena hati2..jaja ni dah la ada penyakit silau..
mula la badan tu nak kedepan jek time drive pagi td..
risau jek jaja rasa kalau ada kereta datang dr arah depan..
jalan masuk ke Lepar ni dah la kecik..bukan apa, takut kalau tetiba keta jatuh ke tepi tebing jalan..
banyak dah kes cikgu2 sek ni kena..
sampai pecah la tayar keta tu..kalau kena kat jaja, nak2 plak tengah hujan lebat..
lagi la tak tau nak buat apa...
Skang ni jaja dok dalam makmal komputer sambil gigil2 ketar...
okeh! tipu jek..tak la ketar mana..tapi memang sejuk pun..
aircond lagi pasang kan...

Alangkah syok nya kalau time ni ada kat umah..
akan ku tarik2 lagi selimut naik ke atas...uishhhh..nikmatnya lahhhhh

Harap2 cuaca beransur cerah la kejap2 lagi..ujan pun berhenti..
kesian kat budak2 nak balik sek kang..mau nya basah kuyup..
itu pun pagi td ada jugak budak kelas jaja dua tiga orang sampai sekolah
dengan baju basah2..pastu gigil2 nak menulis..
hehheheh

Jaja'Z: Terbayang kopi o panas ngan ubi rebus..wallahhhh

10 Beu-T Is Talking:

ADfeez said...

sekarang nie pun kt KL hujan dr pagi tadi.. *yawnnnn~yok tido -P

Salina@IbuAqil said...

ujan2 ni dpt tido berselimut toto best betuikan cik jaja.. Zzzzzzzzz

sarah-najwan said...

kita serupaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

mzhany said...

jaja, mkn ubi kayu ngn kopi fuhh layan tuh...makanan rasmi time hujan kat kampun huhuhu

JaJa'Z said...

AD: syok kan..hujan2 ni..sejuk jek..tapi ngantuk tu lah...

JaJa'Z said...

ye sangat2 betul ibu aqil...tarik comforter yang tebal2 tu..hehhe

JaJa'Z said...

kak zia: pastinya serupa sebab berada kat bumi yg sama..hehhe

JaJa'Z said...

hany: kena cari jugak ni..syok wooo layan ubi rebussss

erienz said...

suka hujan diwaktu pg...sbb ada sft mls nk gi keje, lps tu rasa nk berselimutje balik...hehehe

JaJa'Z said...

erienz; kalau tak kerja boleh la dik..ni keja..nak tak nak kena la bangun jugak..

Related Posts with Thumbnails