JaJa'Z Latest Stories

Wednesday, January 26, 2011

Finally...Dreams Unlimited


Hahahha....
Akhirnya dapat jugak jaja beli perfume dari BS ni setelah sekian lama dok skodeng
sampaikan dah dua kali gi kedai tu..last2 kali ke tiga baru jaja dapat beli..

Bau memang sweet sangat...
dah nama pun peminat fanatik BS kan...mestilah semuanya jaja suka..
jadinya bertambah lagi satu koleksi perfume body shop jaja..
asal keluar jek perfume baru..jaja mesti beli jugak!
tak kira la lambat ke cepat ke...

Dreams Unlimited didatangkan dalam 2 botol..
50 ml dengan harga RM115 dan 30 ml plak RM85
tapi jaja beli yang 30 ml jek..
tak mampu nak beli yang besor2 sangat
hehheheh

Kepada semua peminat2 BS jangan lupa dapatkan kupon CNY di outlet2
yang berhampiran anda..diskaun 10% boleh anda dapat untuk
pembelian Dreams Unlimited nanti...

Jaja'Z: Suka wangi2an....

6 Beu-T Is Talking:

nadia said...

kak jaja! ;)
i love this smell tooooo!

JaJa'Z said...

nadia: yup! sweet kan..sukerrrrrrrr :p

mzhany said...

jaja, akhirnya dapat kan jugak. ahah jaja 2kali masuk, hany sampaikan berkali kali masuk baru beli ;)

Lelord said...

best kan bau dia..akak beli gak dgn lotion skali

JaJa'Z said...

hany: jaja dah agak dah..hany mesti komen kat entry ni...hehhe..akhirnya dapat jugak...

JaJa'Z said...

lelord: jaja jenis malas nak beli lition2 ni..sebab dah tau jarang guna..kalau bath gel takpe...

Related Posts with Thumbnails