JaJa'Z Latest Stories

Wednesday, November 24, 2010

NYAH Kau!!!



STATUS: Baru cabut gigi...!!

Malam2 kang jaja update story okeh...
Skang ni dok menahan mulut lagi sebab darah banyak keluar...

Jaja'Z: Lapar pun senyap je la skang ni...

13 Beu-T Is Talking:

sfatimahzj said...

semoga kembali sihat ea...

ibh said...

Ooo..ngerinyaaaa...

Lelord said...

eiii takutnya bab cabut gigi ni, last cabut gg thn lepas bulan seploh x silap...adehhh dok cabut pastu patah lak..kena operate. huhuhu begkak muke lama gak mc

JaJa'Z said...

fatimah: tq dearrrr

JaJa'Z said...

sue: terasa lagi doc pulas gigi tu....uhhhhhhgghhhh

JaJa'Z said...

kak lela" jaja pun sama la..paling takut doktor gigi..tapi ni pi serah diri je la sebab tak tahan sangat....

εïз mummyHaza εïз said...

take care ok.. kena mkn mknan lembut2 dulu nih.. mntk cik abg buatkn chicken porridge.. yummy

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

alhamdullilah..dh cabut rupanya..

sarah-najwan said...

semoga cepat sembuh dari rasa denyutan tmpat cabut tu yer..sobar deh..esok pasti ceria...

JaJa'Z said...

mummy haza: tak sempat dah nak berbubur2..selamat dah tibai burger yg dicincang 18..hehehhe

JaJa'Z said...

mummy haza: tak sempat dah nak berbubur2..selamat dah tibai burger yg dicincang 18..hehehhe

JaJa'Z said...

ayu, lega dahhhhh

JaJa'Z said...

kak zia, harap2 semuanya ok...takde sakit2 dah..

Related Posts with Thumbnails