JaJa'Z Latest Stories

Wednesday, November 3, 2010

Mujur Ada Pasar Malam...

Balik sekolah tadi, dengan tanpa rasa serba salah jaja bantai tido sampai ke petang..
nikmat sunggoh kalau dapat balik sekolah awal  ni.
hehhehe
nak2 plak takde gangguan..cuaca plak sejuk2 dingin jek..
memula mata ni tgk tv..last2 tv tengok jaja plak...
tgk tv tak seberapa..last2 tertido..

Jaga2 jek dah kul 5.30 ptg..
bila dah jaga tu mula la rasa lapar..maklum la tengah hari tak amik lunch..
mujur la ada pasar malam hari ni..
takde la jaja pening2 kepala nak pk nak bagi En Zack makan apa...
Ni nasi dagang untuk jaja...
En Zack makan nasi putih,ikan percik ngan opor daging...
memang tak sempat la nak snap gambo makanan dia..sebab dia dah terketar2 lapar nak makan..
hehheheh

Korang dinner apa malam ni..?

Jaja'Z: Nasi dagang ada lagi separuh..

7 Beu-T Is Talking:

mzhany said...

nakkk, adoiii rindunyer ngan nasik dagang...jaja dah beli belom dreams unlimited?

mzhany said...
This comment has been removed by the author.
JaJa'Z said...

hany: blom la...tak sempat lagi nak gi ecmall...hany dah beli ke?

Lelord said...

nasi dagang ngan ape tu?

Mamamya said...

akak dah lama t'ingin nak masak nasi dagang sendiri...dulu masa pi kelantan ada beli beras nasi dagang ni...tp x sempat2 lg nak buat....

JaJa'Z said...

kak lela: nasi dagang ngan ikan aye la...tu kan partner nasi dagang...

JaJa'Z said...

mamamya:kalau nak senang, beli je kak...kang takut tak sempat nak buat jek...

Related Posts with Thumbnails