JaJa'Z Latest Stories

Thursday, November 25, 2010

Hasil Tangkapan En Zack....

Sebenarnya jaja nak cerita pasal kitorang gi mancing udang baru2 ni..
tapi entry tu dok delay jek...
insyallah, kalau tak malam kang..tak pun esok jaja buat entry tu ok..
sebelum tu...
nak tayang dulu hasil tangkapan jaja...opsssss!
hasil tangkapan En Zack...
Udang galah!!!

Jaja'Z: Suka udang galah!

12 Beu-T Is Talking:

Suzie said...

sedapnya kalo buat sambal!!!jaja masak apa dgn udang ni?tunjuk la pic sket :)

AnneRaini said...

suke gak udang galah..dah lame tu tak makan...nak sikit

Ogy said...

lamanyaa tak pi memancing dgn mr B...hik3

mzhany said...

waaa beshnye freshhh tuhhh ;)

mzhany said...

waaa beshnye freshhh tuhhh ;)

JaJa'Z said...

kak suzi:tunggu next entry okey..jaja tayang sekali dengan hasil masaknya..hehehhe

JaJa'Z said...

anne: dah habis dah!!! hehehhehe...

JaJa'Z said...

mama: apa lagi..next week ajak mr B gi mancing...

JaJa'Z said...

hany: bleh tahan la..sedappppp

Citarasa Rinduan said...

peeeh.....terbaiklah bro..

tangan en zack mmg hebat..jarinya berhatu tu..heheheh

Mamamya said...

alaaa...sedapnya udang...aritu akak pun ada beli kat pasar 1kg RM45 tp bukan lah udang galah......

sedapnya klu buat sambal kan.....

JaJa'Z said...

mamamya: tu beliiiii..ni pancing kak..feel dia lain sketttt..hehehhehe..memang sedap pun buat masak pedas..tapi jaja buat masak black papper jek hari tu...

Related Posts with Thumbnails