JaJa'Z Latest Stories

Wednesday, November 17, 2010

Alhamdulillah Menjadi Juga...

Alhamdulillah...akhirnya!!!
menjadi juga rendang sulong jaja ni...rasanya sebiji macam mama jaja buat..
tu yang penting sekali...

Jenuh juga la jaja tunggu rendang ni masak dr kul 8 lebih sampai kul 11 lebih tadi...
dan semuanya berbaloi bila jiran kata.

Sedap dah ni jaja....

Apa lagi..terkembang kempis kejap pipi gebus ku ini...hahhahah
walaupun rasanya dah ok..tapi pada jaja macam termasin sket la...
hahhahaha
takpe2 small metter jek tu...
makan dengan nasi ke..takde la rasa masin sangat...

Lepas dah bagi jiran rasa..turn jaja plak ..
amik sket letak dalam piring...makan dengan ketupat pulut daun palas Kak Zah bagi..

emm...bleh tahan sedap...

Mode: tengah perasan tak sudah2 ni..hehheheh

6 Beu-T Is Talking:

. de baloon. said...

huii sedapnye !!! :)

JaJa'Z said...

zarith..mai umah ..meh rasa...

. de baloon. said...

bole2. terbang jap lagi hehe

ibh said...

Alhamdulillah..kena berbangga tau dgn hasil usha sendiri..ekekekkee...
Xtra sedap jadinya...

sfatimahzj said...

ni boleh menimbulkan kelaparan di tengah2 mlm ni...huhu

dieya said...

meh anto sket kat yg beraya di perantauan nih!

Related Posts with Thumbnails